Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
مدیر‌عامل جدید فولاد آلیاژی ایران معرفی شد
 

مدیر‌عامل جدید فولاد آلیاژی ایران معرفی شد

ﺳﻪشنبه، 20 آبان 1393 | Article Rating
سیدعلی آذربادگان در جلسه‌ای که با حضور برخی از اعضای هیئت مدیره هلدینگ صنعت و معدن، هیات مدیره، مدیران، روسا و مشاوران شركت برگزار شد، به‌ عنوان نهمین مدیر‌عامل شركت فولاد آلیاژی ایران معرفی شد.

علی محمد نظرپور، ضمن اشاره به اهمیت فولاد آلیاژی ایران برای شرکت سرمایه گذاری غدیر، گفت: این مراسم جلسه تودیع نیست چرا كه لازمه ایجاد توانمندی بیشتر در سیستم مدیریت و شركت، افزودن افراد بیشتر به این تیم است و امید است كه تیم جدید بتوانند با هم و در كنار هم به اهداف عالی سازمان نزدیك و بیش از پیش موفق شوند.

معاون امور شركت‌های سرمایه گذاری غدیر ضمن قدردانی از زحمات كیانی، كیهان و چالشتری، منوچهر غروی را به‌عنوان رئیس هیئت مدیره، محمدمهدی طوفانی نژاد را عضو هیئت مدیره و سیدعلی آذربادگان را به‌عنوان مدیرعامل شركت فولاد آلیاژی معرفی کرد.

در ادامه رامین كیهان، مدیرعامل سابق فولاد آلیاژی ضمن ارائه گزارشی از عملكرد و اقدامات انجام شده، به مشكلات پروژه یزد یك اشاره کرد و رسیدگی نكردن به این پروژه را زنگ خطری برای فولاد خواند و از هیات‌ مدیره جدید، تسریع در نهایی شدن چگونگی ادامه پروژه را خواستار شد.

رئیس هیئت‌ مدیره شركت فولاد آلیاژی ایران گفت: آنچه شركت از فعالیت خود به دست می‌آورد باید در سه بخش تامین سود سهامداران، اختصاص بودجه برای طرح‌های توسعه و رسیدگی به مسائل كاركنان شركت هزینه شود و تاكید کرد: این سه بخش ملازم و همراه یكدیگر بوده و نمی‌توان یكی را بر دیگری ترجیح داد.

تصاویر
  • مدیر‌عامل جدید فولاد آلیاژی ایران معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها