Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

ادامه روند منفی در بورس تهران

چهارشنبه، 28 آبان 1393 | Article Rating
بورس اوراق بهادار تهران که نگاه خود را به مذاکرات وین دوخته است، در حالت انتظار و نگرانی قرار داشته و منتظر انتشار اخبار جدید در این حوزه است.بنابراین بورس تهران روند نزولی به خود گرفته و با افت قیمت ها مواجه شده است به طوری که در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس 161 واحد دیگر از ارزش خود را از دست داد و به کانال 75 هزار و 248 واحد رسید.

در بازار امروز شرکتهای فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری امید، هلدینگ خلیج فارس، گروه توسعه ملی، نفت و گاز پارسیان، تاپیکو و بانک تجارت بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند و در مقابل شرکتهای ارتباطات سیار، پارس خودرو و توسعه صنایع بهشهر با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص شدند.

در بازار امروز شرکت تازه وارد سیدکو همچنان بیشترین تقاضای خرید بازار را به خود اختصاص داد و در صدر جدول قرار گرفت.سرمایه گذاری شاهد و ایران خودرو دیزل از شرکتهای بودند که از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شدند.در مقابل شرکت پارس خودرو که با افزایش زیان مواجه شده بود به همراه فولاد امیرکبیر کاشان و داروسازی امین بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایسنا، در بازار امروز بورس تهران حجم معاملات نیز کاهش پیدا کرد و در مجموع بیش از 447 میلیون سهم به ارزش 123 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه تا سطح 339 هزار میلیارد تومان کاهش یافت.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها