Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
اولين شركت خصوصي گندله‌ساز ايران كجاست؟
 

اولين شركت خصوصي گندله‌ساز ايران كجاست؟

پنجشنبه، 29 آبان 1393 | Article Rating
مدیران واحدهای تولید مادکوش و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، آخرین وضعیت این دو واحد را که در منطقه صنعتی غرب شهر بندرعباس واقع شده، تشریح کردند.

منطقه ویژه صنایع معدنی فلزی خلیج فارس واقع در غرب شهر بندرعباس است که در خود بیش از 10 کارخانه بزرگ تولید، ذوب و احیا فلزات را دارد.

کارخانجات مادکوش و فولاد کاوه جنوب کیش دو واحد از این کارخانجات هستند که از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

ژوئین بختیاری، قائم مقام شرکت مادکوش در جريان بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در مورد واحد تحت مدیریت خود، گفت: عملیات احداث این کارخانه در 36 هکتار از سال 92 آغاز شده است و در حال حاضر با شش شرکت پیمانکاری و 230 نیروی کار در حال فعالیت است و تا پایان سال آینده عملیات این پروژه به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه در دو فاز تعریف شده که برای فاز اول آن تولید یک میلیون تن گندله و برای فاز دوم نیز پنج میلیون تن گندله در سال پیش بینی شده است.

قائم مقام شرکت مادکوش با بیان اینکه این شرکت به عنوان نخستین شرکت خصوصی تولید گندله در ایران به شمار می‌رود، افزود: با احداث فاز اول این واحد تولیدی 400 نیرو در بخش‌های مختلف به صورت مستقیم و برای چهار برابر این رقم نیز به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد و با تکمیل فاز دوم نیز 80 نیروی کار مستقیم جذب خواهند شد.

وی از گندله به عنوان اصلی‌ترین ماده اولیه مورد نیاز صنعت فولاد نام برد و گفت: با احداث این کارخانه مواد اولیه شرکت فولاد هرمزگان، فولاد کاوه و صبا فولاد فراهم خواهد شد.

معاون منابع انسانی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش نیز در خصوص نیروهای موردنیاز این شرکت گفت: در مرحله اول طی فراخوان 100 نفر در رشته‌های کاردانی و کارشناسی جذب و پس از آموزش وارد بازار کار شدند و در فراخوان سال گذشته نیز 250 نفر جذب شدند.

پرویز ابراهیمی، مجموع نیروهای ستادی و کارگری این شرکت را 550 نفر ذکر کرد و بیان داشت: بیش از نیمی از این تعداد نیرو، بومی هستند.

وی افزود: در بخش‌های رفاهی، فرهنگی و ورزشی نیز این شرکت برنامه‌هایی را برای کارکنان در نظر گرفته که برخی اجرایی و برخی دیگر نیز در حال اجرا شدن است.

قابل ذکر است که در جریان بازدید مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی

تصاویر
  • اولين شركت خصوصي گندله‌ساز ايران كجاست؟
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها