Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
اختصاص جایگاه ویژه تولیدکنندگان فولاد برای اعضای انجمن
 

اختصاص جایگاه ویژه تولیدکنندگان فولاد برای اعضای انجمن

جمعه، 07 آذر 1393 | Article Rating

نایب رئیس انجمن در نمایشگاه متالورژی تهران خبر داد:

اختصاص جایگاه ویژه تولیدکنندگان فولاد برای اعضای انجمن

حمید رضا طاهری زاده، نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد و مدیر عامل صبا فولاد زاگرس با حضور در غرفه انجمن و صبا فولاد زاگرس در یازدهمین نمایشگاه متالورژی تهران با اشاره به پنجمین سال پیاپی حضور انجمن درنمایشگاه تهران گفت: ما در نمایشگاه امسال، یک هزار فضای نمایشگاهی برای انجمن و اعضای خود اختصاص داده است.

وی در خصوص جایگاه تولیدکنندگان فولاد در نمایشگاه امسال افزود: در اینجایگاه ویژه، ذوب آهن اصفهان، فولاد مبارکه، هفت الماس و سایر اعضای انجمن همانندجهان فولاد غرب، کاوه پارس و ... حضور دارند.

طاهری زاده افزود: در فرصت نمایشگاه تهران، مذاکرات و رایزنی ها در خصوص روند بازار و وضعیت صنعت به صورت غیررسمی اما جدی دنبال می شود و امیدواریم در این فرصت، تولیدکنندگان بتوانند به غیر از فروش و معاملات، به تعامل و رایزنی با سایرهمکاران خود دست یابند و مسئولین دولتی نیز در فضای صمیمانه ای به پای صحبت تولیدکنندگان و درک مشکلات آنها برسند.

شایان ذکر است که یازدهمین نمایشگاه متالورژی تهران، امروز، جمعه 7آذرماه با حضور رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی افتتاح شد. غرفه انجمن در این نمایشگاه میزبان ایشان و جمعی از تولیدکنندگان و صاحب نظران فولاد کشور است ودبیر، نایب رئیس و تعدادی از اعضای انجمن در آن حضور دارند.

.

 

تصاویر
  • اختصاص جایگاه ویژه تولیدکنندگان فولاد برای اعضای انجمن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها