Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
حلقه های مفقوده فولاد مورد توجه قرار گیرد
 

حلقه های مفقوده فولاد مورد توجه قرار گیرد

چهارشنبه، 12 آذر 1393 | Article Rating

احمد دنیانور، مدیر عامل شرکت فولاد جنوب در گفت وگو با ماهنامه چیلان با اشاره به مزیت سرمایه گذاری در فولاد ایران گفت: کشور مابه دلیل اینکه اولا دارای ذخایر سنگ آهن بسیار غنی می باشد و دوما مزیت انرژی دردسترس فراوانی که دارد در زمینه سرمایه گذاری در صنعت فولاد یکی از سرمایه گذاریهای مقرون به صرفه به شمار می آید.

این عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد به خبرنگار چیلان گفت: اگر ما بخواهیم راجع به مزیت های سرمایه گذاری در این صنعت صحبت کنیم بهتر استابتدا حلقه های مفقوده و قسمت هایی که کمتر به آنها توجه شده است هدف قرار دهیم که شامل بخش استخراج، کنستانتره و گندله سازی است و اینکه ما همچنان دارای مزیت بالقوه در این زمینه هستیم.

وی افزود: اخیرا با کمبود گندله برای واحدهای احیا مواجه شده ایم که تقریبا می توان گفت دولت همین استراتژی را طراحی کرده است.

دنیانور تصریح کرد: آنچه در حال حاضر تهدید به شمارمی آید آب و برق می باشد. اگر برای آب مورد نیاز فولاد سازی در فکر اساسی صورت نگیرد با مشکل بی آبی مواجه خواهیم شد. در حال حاضر فولاد مبارکه آب مورد نیاز رااز فاضلاب های شهرهای اطراف خریداری کرده و سپس تصفیه و استفاده می کند. این نشان می دهد زمانی که فولاد مبارکه اقدام به احداث کرده است مکان یابی صحیحی صورت نگرفته است. به این ترتیب ما در بخش زیرساخت ها دچار کمبود شدیدی در آب و سپس برق هستیم. 

تصاویر
  • حلقه های مفقوده فولاد مورد توجه قرار گیرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها