Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بهره‌برداری از فاز اول کارخانه فولاد سهند
 

بهره‌برداری از فاز اول کارخانه فولاد سهند

یکشنبه، 16 آذر 1393 | Article Rating
فرماندار ایجرود گفت: فاز اول کارخانه فولاد سهند این شهرستان در آینده‎ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد تا اثرات مثبت آن شامل حال مردم استان و شهرستان شود.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، باقر اکبرپور اظهار کرد: فاز اول این کارخانه آماده بهره‌برداری شده است که به تعدادی نیروی فنی در رشته‎های متالوژی، مکانیک و تعدادی نیرو در حد متوسط و صفر از رشته‎های فنی جذب خواهیم کرد؛ در واقع با راه‎اندازی این کارخانه برای دو هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر 250 نفر سرمایه‎گذار چینی در حال راه‎اندازی این مجموعه بزرگ هستند، چرا که فولاد یکی از صنعت‎هایی است که ایران روز به ‌روز به ظرفیت تولید خود در این حوزه می‎افزاید و به سایر کشورها نیز صادر می‎کند.

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به این مطلب، تصریح کرد: افتتاح این کارخانه در شهرستان ایجرود، سبب رونق بخش اقتصادی، ایجاد اشتغال و ایجاد ظرفیت‎های گردشگری و ... در استان و شهرستان شود؛ چرا که آثار و برکات آن شامل حال همه مردم خواهد شد.

اکبرپور یادآور شد: برای این طرح بزرگ اعتباری بالغ ‌بر 800 میلیون دلار در نظر گرفته‌ شده است که تاکنون 200 میلیون دلار برای به بهره‌برداری رسیدن فاز اول هزینه شده است که برای به اتمام رسیدن کامل مجموعه به حمایت‏های مسوولان و مردم نیاز است.

تصاویر
  • بهره‌برداری از فاز اول کارخانه فولاد سهند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها