Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
توسعه فولادغرب کشور در دستور کار قرار گرفته است
 

توسعه فولادغرب کشور در دستور کار قرار گرفته است

ﺳﻪشنبه، 18 آذر 1393 | Article Rating
اسحاق جهانگیری امروز در آیین افتتاحیه کارخانه کنستانتره سنگ آهنگ اسدآباد اظهار داشت: با توجه به منابع غنی که در غرب کشور کشف شده است سرمایه گذاران نیز می توانند با دریافت مجوز اکتشاف سنگ آهن کشف شده را فرآوری کرده و و واحدهای کنستانتره، گندله، آهن اسفنجی و فولاد را ایجاد کنند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، معاون اول رئیس جمهوری گفت: با جلوگیری از صادرات مواد معدنی به صورت خام ارزش افزوده بیشتری در داخل کشور ایجاد می شود و مردم از این ارزش افزوده بهره مند می شوند.


جهانگیری ابراز کرد: استان همدان علاوه بر اینکه از معادن غنی بهره مند است منطقه مهم کشاورزی نیز محسوب می شود که باید صنایع تبدیلی با کشاورزی در همدان مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: دولت تدبیر و امید 12 هزار میلیارد تومان به صندوق بازنشستگی فولاد پرداخت کرده است. صندوق بازنشستگی فولاد با اتصال به وزارت کار و به روز کردن پرداخت حقوق بازنشستگان است.

جهانگیری بیان کرد: در برنامه ششم محور اصلی ساماندهی صندوق های بازنشستگی است و در عرصه سرمایه گذاری ورود پیدا کنند تا بازدهی بیشتری داشته باشند و منابع مورد نیاز را خود تامین کنند.
تصاویر
  • توسعه فولادغرب کشور در دستور کار قرار گرفته است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها