Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فرصت و چالش ها سرمایه گذاری در صنعت فولاد ایران بررسی شد
 

فرصت و چالش ها سرمایه گذاری در صنعت فولاد ایران بررسی شد

ﺳﻪشنبه، 18 آذر 1393 | Article Rating

جدیدترین شماره ماهنامه چیلان (مجله تخصصی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران) با پرونده اختصاصی «فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری درصنعت فولاد ایران» منتشر شد.

پرونده سرمایه گذاری در این شماره از ماهنامه تخصصی چیلان با مطالبی اختصاصی از سرمایه گذاران و مدیر عاملان صنایع فولاد ایران، مدیران و معاونان دولت، روسا و اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و انجمن سنگ آهن و صاحب نظران و سرمایه گذاری در فولاد ایران به چاپ رسید.

اولویت های سرمایه گذاری در صنعت فولاد، پیش شرط های سرمایه گذاری در صنعت فولاد، لیست پیشنهادی ایمیدرو برای سرمایه گذاری در فولاد، حذف ارزمبادلاتی از واردات ورق، تحلیل و پیش بینی تقاضای فولاد در مناطق مختلف جهان و دهها مطلب خواندنی دیگر در این شماره از چیلان گردآوری شده است. 

طبق این گزارش، چیلان، نشریه اختصاصی صنعت فولاد ایران درشماره آذرماه خود حاوی مقالات، تحلیل ها و گزارش هایی از وضعیت صنعت فولاد کشوراست و در این شماره تحلیل آماری بازار فولاد ایران و جهان را منتشر کرده است.

درخشش صنعت فولاد در شرایط رکود و تحریم، مکان یابی طرح های جدید فولادی، ابزار تعرفه برای مقابله با سونامی دامپینگ بخش دیگری از مطالب این شماره از ماهنامه چیلان است. 

تصاویر
  • فرصت و چالش ها سرمایه گذاری در صنعت فولاد ایران بررسی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها