Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کنفرانس آهن و فولاد ایران در کیش برگزار می‌شود
 

کنفرانس آهن و فولاد ایران در کیش برگزار می‌شود

پنجشنبه، 20 آذر 1393 | Article Rating

قرار است با همکاری ایمیدرو و متال بولتن کنفرانس آهن و فولاد ایران در ماه می سال 2015 میلادی در جزیره کیش برگزار شود.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز قرار است با همکاری ایمیدرو و متال بولتن کنفرانس آهن و فولاد ایران در ماه می سال آینده میلادی (اردیبهشت و خرداد 1394) در جزیره کیش برگزار شود.
هنوز تاریخ دقیق برگزاری این کنفرانس و سطح برگزاری و دیگر جزئیات مربوط به این کنفرانس مشخص نشده است.
هجدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه که از هشتم دسامبر آغاز به کار کرده بود امروز پایان یافت. در روز نخست این کنفرانس پنلی به صنعت آهن و فولاد ایران اختصاص یافته بود که در آن مدیران ارشد معدنی و فولادسازی کشور از جمله مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو و همچنین مدیران عامل شرکت‌هایی مانند فولاد مبارکه و ذوب آهن به سخنرانی و ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.

به نظر می‌رسد برگزاری موفق پنل صنعت آهن و فولاد ایران در روز نخست کنفرانس هجدهمین کنفرانس آهن و فولاد خاورمیانه که از سوی متال بولتن برگزار شد، ایمیدرو را بر آن داشته تا با همکاری متال بولتن کنفرانس ویژه‌ای را برای صنعت آهن و فولاد ایران برگزار کند.

در همین حال طبق اعلام قبلی ایمیدرو قرار است اجلاس بین‌المللی معدن و صنایع معدنی ایران نیز در ماه می 2015 (خرداد 1394) برگزار شود که مشخص نیست آیا این اجلاس همان کنفرانسی است که ایمیدرو قصد دارد به صورت مشترک با متال بولتن برگزار کند یا خیر.

تصاویر
  • کنفرانس آهن و فولاد ایران در کیش برگزار می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها