Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
واردات ارزان فولاد چین به مشکلات قبلی تولیدکنندگان اضافه شد
 

واردات ارزان فولاد چین به مشکلات قبلی تولیدکنندگان اضافه شد

یکشنبه، 23 آذر 1393 | Article Rating

رییس انجمن تولید‌کنندگان فولاد با بیان اینکه واردات ارزان فولاد چین به مشکلات قبلی تولید از جمله کمبود منابع مالی اضافه شد،گفت: سیستم بانکی پرداخت سرمایه در گردش را به تولیدکنندگان وعده داده است. 

بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت، با اشاره به اینکه افزایش حجم واردات ارزان فولاد چین به کشور نگرانی زیادی را برای تولیدکنندگان داخلی به وجود آورده است، اظهار داشت: قیمت سنگ آهن و هزینه‌های تولید در کشور چین بسیار پایین است به همین دلیل با افزایش حجم صادرات محصولات خود به کشورهای مختلف از جمله ایران مشکلاتی را برای تولیدکنندگان داخلی این کشورها به وجود می آورند.

 وی با بیان اینکه هزینه‌های تولید در ایران بسیار گران و در نتیجه قیمت نهایی فولاد گران تر از محصولات وارداتی است، افزود: برای رفع معضل افزایش هزینه های تولید درخواست های متعددی را به بخش های مختلف ارسال کرده ایم اما متأسفانه هنوز به نتایجی دست پیدا نکرده ایم.

رییس انجمن تولید‌کنندگان فولاد اضافه کرد: دولت حداقل می تواند با وضع محدویت ورود واردات فولاد به کشور مدیریت لازم را برای حمایت از تولیدکننده داخلی داشته باشد.

سبحانی در ادامه با اعلام اینکه تولیدکنندگان علاوه بر کاهش هزینه های تولید در صدد رفع مشکلات خود در پرداخت معوقات به سیستم بانکی هستند، تصریح کرد: برای حل این مشکل جلسات مختلفی را با بانک مرکزی برگزار کردیم آنها نیز با در نظر گرفتن این نکته که معوقات بانکی باعث شده تا تولیدکنندگان امکان فعالیت نداشته باشند؛ پرداخت سرمایه در گردش را به تولیدکنندگان وعده داده اند.


تصاویر
  • واردات ارزان فولاد چین به مشکلات قبلی تولیدکنندگان اضافه شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها