Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

قیمت طلا به ۱۱۹۹ دلار در هر اونس رسید

دوشنبه، 01 دی 1393 | Article Rating

قیمت طلا در معاملات امروز بازار جهانی ۴ دلار افزایش یافت و هر اونس طلا در برابر ۱۱۹۹ دلار معامله شد. 

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز رو به افزایش گذاشته است و این در حالی است که کارشناسان با توجه به در پیش بودن تعطیلات سال نوی میلادی افت و خیز قابل توجهی را در قیمت طلا پیش بینی نمی کنند.

به گفته کارشناسان بازار فلزات گرانبها طی 2 هفته آینده قیمت طلا افت و خیز قابل توجهی نخواهد داشت و در سطح 1200 دلار در هر اونس باقی خواهد ماند.

کولین سیسزینسکی، تحلیلگر بازار طلا گفت، به نظر می رسد که بازار طلا در سطح قیمت حدودا 1200 دلاری تثبیت شده است و ممکن است حداقل تا هفته اول یا دوم سال آینده در همین حد باقی بماند.

وی افزود: «من افراد زیادی را نمی بینم که خواهان ایجاد موجی در طی 2 هفته آینده باشند... حتی قیمت نفت (خام آمریکا) نیز ظاهرا در حدود 55 دلار تثبیت شده است.»

امروز دوشنبه قیمت طلا در بازار معاملات آنلاین نیویورک با افزایش 4 دلاری نسبت به جلسه قبل مواجه شد و به 1199 دلار در هر اونس رسید.

کاهش ارزش دلار در برابر یورو از دلایل افزایش قیمت طلا طی این روز بوده است. هر یورو در این روز در برابر 1.226 دلار معامله شد که نشان‌دهنده کاهش 0.31 سنتی ارزش دلار در برابر یورو است.

در حالی که به پایان سال 2014 نزدیک می شویم قیمت طلا بخش قابل توجهی از افت ارزش خود در این سال را پس گرفته است و در حال حاضر قیمت طلا از قیمت ثبت شده در ابتدای سال 2014 تنها 22 دلار کمتر است.


ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها