Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
هشدار نسبت به تعطیلی کارخانجات فولاد
 

هشدار نسبت به تعطیلی کارخانجات فولاد

شنبه، 06 دی 1393 | Article Rating

حمید رضا طاهری زاده، نایب رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در گفت و گو با ماهنامه چیلان گفت: در حالی که رشد تولیدفولاد کشور بیش از دو برابر متوسط جهانی است، متاسفانه شرایط به گونه ای رقم خورده که تولید کنندگان فولاد در تنگنای شدید قرار گرفته اند.

وی در ادامه افزود: میزان تقاضای فولاددر داخل به دلیل کاهش ساخت و ساز ها و پروژه های عمرانی کاسته شده  به طوری که ظرف یک سال گذشته قیمت محصولات فولادی ۲۰ درصد کاهش یافته است.

طاهری زاده در پایان به مشکلات پیش روی تولیدکنندگان اشاره و تاکید کرد: عدم توازن در زنجیره فولاد و کمبود مواد اولیه، نابسامانی وضعیت بازار قراضه و افزایش قیمت آن علی رغم کاهش قیمت شمش و همچنین فقدان استاندارد برای برخی کالاهای زنجیره فولاد و سوء استفاده برخی افراد از این مسئله در کنار بهره های بالای نظام بانکی، پرداخت نشدن یارانه تولید و مسائل عدیده مالیاتی از جمله شرایطی است که تولیدکنندگان فولاد را در وضعیتی شبیه بحران قرارداده است. وی افزود: اگر حمایت دولت از این صنعت هر چه سریعتر و موثرتر اتفاق نیفتد، به زودی و به سرعت به تعداد کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل صنعت فولاد افزوده خواهد شد. 

تصاویر
  • هشدار نسبت به تعطیلی کارخانجات فولاد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

ﺳﻪشنبه, 09 دی,1393

کاربر ناشناس

البته آقای طاهری زاده درست فرمودند ولی شرایط به مراتب بغرنجتر و ناامید کننده تر از این حرفهاست چرا که

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها