Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تاخیر در اجرای طرحها پذیرفتنی نیست
 

تاخیر در اجرای طرحها پذیرفتنی نیست

یکشنبه، 07 دی 1393 | Article Rating
محمدرضا نعمت زاده در نشست پیگیری هفت طرح فولادی تصریح کرد: تحقق بخشیدن این طرحها یک برنامه جدی محسوب می شود و تعلل در این راه از سوی هیچ فردی قابل قبول نیست.

رئیس هیات عامل سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران (ایمیدرو) نیز اظهار داشت: طرح فولاد قائنات (خراسان جنوبی) در بخش احیا حدود 80 درصد و در فولادسازی حدود 33 درصد پیشرفت دارد.

به گزارش استیل ایران از ایمیدرو ،مهدی کرباسیان گفت:کارهای مربوط به ال سی این طرح انجام و عملیاتی شده و تاخیر پیش آمده در این رابطه ناشی از مشکل میان بانک مرکزی ایران با بانک چین بود.


معاون وزیر صنعت معدن، معدن و تجارت اضافه کرد: مشکل اصلی این طرح تامین مالی بود که برای حل آن و ادامه اجرای طرح، مشارکت گرفته شد.

وی گفت: توسعه فعالیت در این مجتمع در ماههای آینده موجب آن می شود تا حداقل 300 نفر در کارگاههای این طرح مشغول به فعالیت شوند.

کرباسیان ابراز امیدواری کرد: واحد احیای این طرح در نیمه اول سال آینده آماده بهره برداری شود.

هفت طرح فولاد استانی از 1385 در دستور کار قرار گرفت که اسامی و موقعیت جغرافیایی آنها به این شرح است: سپیددشت (چهارمحال و بختیاری)، نی ریز (فارس)، میانه (آذربایجان شرقی)، سبزوار (خراسان رضوی)، شادگان (خوزستان)، بافت (کرمان) و قائنات (خراسان جنوبی) قرار است این واحدهای فولادسازی با ظرفیت 800 هزار تن تا یک میلیون تن مورد بهره برداری قرار گیرد.

ایران اکنون پانزدهمین فولاد ساز جهان محسوب می شود ، سال گذشته مجموع تولید فولاد خام کشور به رقم بیش از 15.6 میلیون تن رسید که نسبت به سال 91 رشد 8.8 درصدی داشت.
تصاویر
  • تاخیر در اجرای طرحها پذیرفتنی نیست
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها