Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

نعمت زاده: بکارگیری استعداد جوانان باعث کیفی تر شدن محصولات می شود

یکشنبه، 07 دی 1393 | Article Rating
'محمدرضا نعمت زاده' در چهارمین جشنواره تجلیل از تلاشگران عرصه کیفیت کشور در سالن همایش های صدا و سیما گفت: کیفیت معجونی از آفرینش و برای بهتر شدن و بهتر زیستن است و توجه به کیفیت را باید از اندیشه شروع کنیم تا پشت سر آن عشق و علاقه بوجود آید.

وی ادامه داد: اگر اعتقاد به توانایی خود داشته باشیم راهها گشوده می شود و بوجود آمدن کیفیت زحمات زیادی دارد که باید به آن اهتمام کنیم .

وزیر صنعیت با بیان اینکه عشق وعلاقه به کیفیت باعث شده در این جهان نسبت به این موضوع در بین رده های اول تا سوم باشیم، گفت: کشور ما کشوری کیفی است و باید از استعدادها استفاده کنیم.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، نعمت زاده با بیان اینکه می توان برای کیفی ترشدن قانون های مازاد را دور ریخت، گفت: دنیا برای پیشرفت مقررات زدایی را پیشه گرفته است؛ چرا باید مجلس ما هر روز مقررات تصویب کند ؛ چرا برای قانون تجارت که 80 سال کاربری دارد سه هزار و 600 ماده را تنظیم کرده و به شورای نگهبان می دهیم،؛ می توانستیم برخی از بندهای آن را اصلاح کنیم .


وی در پایان گفت: امروز روش هایی در دنیا تدوین شده و استانداردهایی بر اساس آن خلق شده است که ما می توانیم در اختیار بگیریم و یک قدم جلوتر برویم که با این کار به کیفی تر شدن کمک کنیم.

در این مراسم که با حضور آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد وی از تعدادی از صنعتگران و تلاشگرن برتر عرصه کیفیت کشور قدردانی و تجلیل به عمل آورد که در این میان از زحمات سید حسن هاشمی وزیر بهداشت تقدیر شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها