Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

ناهماهنگی بین دستگاهها، تجارت را مختل می کند

دوشنبه، 08 دی 1393 | Article Rating
غلامحسین شافعی در بازدید از یک واحد صنعتی از وجود ناهماهنگی بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با سازمان ملی استاندارد انتقاد کرد و گفت: تمدید پروانه استاندارد به طور سالانه غیرضروری است و وقت افراد را می گیرد.

وی افزود: سازمان های مربوطه می توانند به راحتی واحدی که از نظر مسائل استاندارد و بهداشت مشکل دارد را شناسایی و نسبت به ابطال پروانه آن اقدام کنند.

وی، نبود یکپارچگی بین وزارت بهداشت و قرنطینه وزارت امور خارجه را یادآور شد و گفت: این دو بخش برای سهولت در صادرات باید هماهنگ شوند، زیرا گاهی اوقات همین موضوع موجب به تعویق افتادن فعالیت صادرکنندگان تا 50 روز کاری می شود.

به گزارش استیل ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق ایران، رئیس اتاق ایران در بخش دیگری از سخنان خود، کمبود مدیر موفق و بی توجهی نسبت به برند سازی را از معضلات تجاری کشور دانست و افزود: امروز کشور از نبود مدیریت موفق و سازنده رنج می برد و باید تعدادی را که در این عرصه موفق هستند، شناسایی و معرفی شوند و از این طریق با تولید، انگیزه حس رقابت سالم را بین صاحبان صنایع ارتقا بخشید.


شافعی بر لزوم حضور صاحبان بنگاه های بزرگ و نامدار در اتاق ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی تأکید کرد و این امر را عامل ارتقای سطح بخش خصوصی کشور دانست.

براساس این گزارش، مهدی فضلی مدیرعامل گروه صنعتی گلرنگ در این بازدید، بالا بودن شفافیت و عملکرد قابل اعتماد، ورود به بورس، توجه به نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه پایدار، پرهیز از رانت خواری و ویژه خواری، داشتن دیدگاه های جهانی و ورود به بازارهای صادراتی را به عنوان مهم ترین دستاوردهای این واحد صنعتی برشمرد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها