Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

معاون وزیر صنعت: خروج از رکود به طور کامل به بخش خصوصی نرسیده است

چهارشنبه، 10 دی 1393 | Article Rating
'سیدمحمدعلی سیدابریشمی' روز چهارشنبه در همایش روابط عمومی های شرکت شهرکهای صنعتی استانهای کشور در مهدیشهر استان سمنان افزود: خروج از رکود و تحرک تولید در مجموعه های صنعتی که مدیریت دولتی دارند بیشتر مشهود است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به تولید رسالت اصلی شرکت شهرکهای صنعتی در کشور است، اظهار داشت: در مجموع، در بخشهایی از صنعت کشور رونق حاصل شده است و در حال خروج از رکود هستیم.

وی با بیان اینکه اکنون رشد چهار درصد را برای اقتصاد کشور اعلام می کنند، افزود: در صنایع بزرگ که مدیریت دولتی دارند فعالیت و رونق تولید بیشتر به چشم می آید.

سیدابریشمی ادامه داد: به عنوان نمونه در 9 ماه گذشته تولید خودرو دو برابر افزایش یافته است و تولیدات فولاد و صنعت پتروشیمی کشور نیز روند افزایشی را نشان می دهد.

وی خاطرنشان کرد: در صنایع کوچک و بخش خصوصی به دلیل اینکه کارگاهها و سرمایه گذاریها کوچک است هنوز تحرک و خروج از رکود مانند صنایع بزرگ کشور اتفاق نیفتاده است.

وی تاکید کرد: در شرایطی که رکود تمام بخشهای تولیدی کشور را دچار مشکل کرده بود اهدافی که دولت یازدهم داشت تا بتواند این رکود را به سرعت پشت سر بگذاریم هنوز محقق نشده است.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی شرکتهای شهرک صنعتی در کشور، گفت: انجام کار صحیح در این شرکتها و انتقال و انعکاس اطلاعات و آمار صحیح از طریق روابط عمومی های این شرکت رسالت این واحدهاست.

وی جمع آوری برآیند و بازخورد فعالیتها را وظیفه روابط عمومی شرکتهای شهرک صنعتی در استانها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی ها نباید به دنبال آمارسازی و ارایه اطلاعات ناصحیح باشند زیرا جامعه و اهل فن متوجه مسایل مختلف هستند.

وی با توجه دادن مسوولان روابط عمومی های شرکت شهرکهای صنعتی استانهای کشور به این نکته که فعالیت آنان نباید فقط به رسانه ها و مطبوعات ختم شود، ادامه داد: سرعت انتقال اطلاعات در دنیای امروز فراتر از این هاست.

وی با تاکید بر بهبود شرایط و نحوه ارایه اطلاعات و آمار در تارنمای اینترنتی این شرکت به صورت فارسی و انگلیسی، اظهار داشت: تمام اطلاعات مورد نیاز سرمایه گذاران باید در این پایگاه های اینترنتی به طور صحیح و کاربردی ارایه شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و سازمان شهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه روابط عمومی یک واحد زنده در روند اجرایی است که لحظه های کاری در آن اهمیت دارد، افزود: تامین نیروی انسانی مورد نیاز روابط عمومی ها، با ارایه آموزشهای لازم، از میان نیروهای موجود در این شرکتها انجام شود. 

همایش روابط عمومی های شرکتهای شهرک صنعتی کشور با حضور مسوولان این واحد در استانهای کشور، معاونین شرکت شهرکهای صنعتی، معاون برنامه ریزی استانداری سمنان و اهالی رسانه در مهدیشهر به همراه نشستهای آموزشی مختلف برگزار می شود.

سید محمدعلی سیدابریشمی در ادامه سفر به استان سمنان از تعدادی از واحدهای صنعتی شهرستانهای این استان بازدید و با تولیدکنندگان و صنعتگران استان سمنان دیدار می کند.





منبع:ایرنا

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها