Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

رفع معضلات اقتصاد ایران نیازمند اجماع نظر کارشناسان است

پنجشنبه، 11 دی 1393 | Article Rating
غلامحسین فیروزفر عصر چهارشنبه  با بیان اینکه، اقتصاد ایران در سال های 1391 و 1392 دچار رکود شده بود، دلیل این مسئله را رشد اقتصادی ناپایدار در سال های قبل از 1390 دانست و افزود: رشد مستمر از ضروریاتی است که دولت حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در زمان انتخابات و تشکیل دولت یازدهم مطرح کرده است. 

وی اظهار داشت: در سال های گذشته شاهد اتفاقاتی بودیم که نیازمند نگاه جدید اقتصادی است تا بتوان با وجود این تحریم ها، با اجماع کارشناسی به راه حلی برای رفع مشکلات اقتصاد ایران رسید.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، فیروزفر با بیان اینکه، برای برگزاری مطلوب نخستین کنفرانس اقتصادی کشور نقطه نظرات اقتصاددان ها و صاحبنظران باتجربه داخل و خارج از کشور دریافت شده است، هدف از برگزاری این کنفرانس اقتصادی را انتخاب یک مسیر مناسب به منظور خروج از شرایط فعلی اقتصادی ذکر کرد.


وی از استقبال نهادها و سازمان های مختلف از برگزاری این کنفرانس اقتصادی خبر داد و افزود: استقبال کارشناسان علوم اقتصادی در ارائه مقالات به منظور کمک به رفع معضلات اقتصادی کشور بسیار مناسب بوده است.

دبیر اجرایی اولین کنفرانس اقتصاد ایران، اظهار امیدواری کرد: با این میزان از مشارکت و ادامه اینگونه کنفرانس های تخصصی نسخه قابل درمانی برای اقتصاد ایران تهیه و تنظیم شود.

نخستین کنفرانس اقتصاد ایران و بزرگترین گردهمایی دولت با کارشناسان و فعالان اقتصادی روزهای 14 و 15 دی ماه با هدف بررسی مهمترین مشکلات اقتصادی ایران و راههای دستیابی به رشد پایدار و اشتغال زا در کشور در سالن اجلاس سران در تهران برپا خواهد شد.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها