Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
راه اندازی 4 طرح اهن اسفنجی
 

راه اندازی 4 طرح اهن اسفنجی

شنبه، 13 دی 1393 | Article Rating
محمد خانداداش پور که در نشست مدیران ایمیدرو سخن می گفت به ارایه گزارشی درباره عملکرد شرکت ملی فولاد ایران پرداخت و اظهار داشت: این کارخانه ها مربوط به پروژه های استانی فولاد هستند و تاکنون بخش آهن اسفنجی این طرح ها به متوسط پیشرفت 80درصدی رسیده است.

وی فعال شدن طرح های استانی فولاد و برنامه ریزی برای افتتاح آن ها را یکی از ثمرات زنده شدن مجدد شرکت ملی فولاد ایران دانست و یادآور شد: احیای این شرکت به عنوان بدنه تخصصی بخش فولاد کشور و بازوی اجرایی ایمیدرو،‌ مربوط به پیگیری هایی است که در سایه آن مدیریت ایمیدرو توانست شرکت را از لیست واگذاری خارج کند.

خانداداش پور ادامه داد: ال سی طرح های استانی فولاد نیز متوقف شده بود که پس از تزریق منابع جدید و انتخاب شرکای جدید از بخش خصوصی، سبب گشایش اعتبار طرح ها از سوی طرف چینی شد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، مدیر عامل شرکت ملی فولاد درباره جذب سرمایه خارجی برای اجرای طرح های مشترک فولادی اظهار داشت: با همکاری های مستمری که با منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس داشته ایم مقدمات سرمایه گذاری هندی ها در این منطقه فراهم شده است.


وی همچنین درباره طرح جامع فولاد گفت: پس از برگزاری جلسات مختلف با متخصصان و نخبگان این حوزه،‌ به روز رسانی این طرح انجام شد و نسخه جدید آن آماده ارایه است. خانداداش پور اجرای این طرح را توام با نظارت و پایش ذکر کرد.
تصاویر
  • راه اندازی 4 طرح اهن اسفنجی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها