Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
فولاد مبارکه اقدامات خروج از آلایندگی را عملیاتی کند
 

فولاد مبارکه اقدامات خروج از آلایندگی را عملیاتی کند

شنبه، 18 بهمن 1393 | Article Rating
عضو کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس گفت: کارخانه فولاد مبارکه باید به سرعت فعالیت‌هایی در راستای خروج آن از آلایندگی انجام دهد.

سکینه عمرانی با اشاره به وضعیت آلودگی فولاد مبارکه و اهمیت جدایی آن اظهار داشت: فولاد مبارکه چاره‌ای جز این ندارد که خود را از حالت آلاینده بودن جدا کند زیرا اما از یک طرف خطر سلامت مردم را در این حیطه داریم و از سوی دیگر اعلام این موضوع که شرکت جزو موارد آلوده کننده است یک ضرر به خود این صنعت وارد می‌شود.
به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، وی افزود: در حال حاضر بسیاری از کشورها ملزم به انعقاد تفاهم نامه‌هایی هستند که از صنایع سبز و غیر آلاینده استفاده کنند و این مسئله تاثیر سوئی در روند مباحث صادرات و کاهش شرکت فولاد مبارکه در صورت بی‌توجهی به کاهش آلودگی دارد.
عضو کمیسیون کشاورزی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به اینکه مردم حق دارند از هوای سالم استفاده کنند و از بیماری و آلودگی به دور باشند، این کارخانه باید به فعالیت‌هایی در راستایرفع آلودگی و خروج از آن انجام دهد.
وی با اشاره به اثرات سوء این کارخانه در محیط زیست گفت: همین آلایندگی وارد هوا می‌شود و بر کشاورزی تاثیر سوء می‌گذارد و علاوه برآلوده کردن مواد غذایی و کشاورزی، گیاهان آن منطقه تاثیر گذاشته و با توجه به آلایندگی این شرکت، نمونه‌های گیاهی اطراف آن به خوبی رشد نمی‌کنند و محصول خوبی ندارند.
عمرانی اظهار داشت: البته در این مورد تنها شرکت فولاد مبارکه نیست بلکه ازدحام صنایع آلاینده و تجمیع آنها بر روی کیفیت هوا و بر روی سلامت مردم استان اصفهان تاثیر گذار بوده و آلودگی شهرستان مبارکه تنها به دلیل فولاد مبارکه نیست گرچه سهم دارد اما کارخانه‌های دیگر نیز در این مورد سهم دارند.

تصاویر
  • فولاد مبارکه اقدامات خروج از آلایندگی را عملیاتی کند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها