Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کارخانه آهن اسفنجی بردسیر افتتاح شد
 

کارخانه آهن اسفنجی بردسیر افتتاح شد

دوشنبه، 20 بهمن 1393 | Article Rating
کارخانه احیای مستقیم مجتمع فولاد بردسیر در استان کرمان در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهوری آغاز به کار کرد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در حاشیه این آیین گفت: طرح تولید آهن اسفنجی بردسیر با ظرفیت یک میلیون تن در سال مربوط به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان وابسته به شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) به بهره برداری رسیده است.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، محمود سلطانی زاده با اشاره به این که عملیات اجرایی این کارخانه مهرماه سال 90 آغاز شد، اظهار کرد: با افتتاح این طرح برای 260 نفر به صورت مستقیم و سه تا چهار برابر آن به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی گفت: 92 میلیون و 340 هزار یورو حجم سرمایه گذاری این طرح بوده است.

وی افزود: برای تولید یک میلیون تن آهن اسفنجی، 1.5 میلیون تن گندله به عنوان مواد اولیه مورد نیاز است.

سلطانی زاده، بیان کرد: تولید آهن اسفنجی مرحله نخست این طرح است و مرحله دوم آن که تولید شمش فولادی خواهد بود در صورت پیشرفت کار بر اساس برنامه زمان بندی شده، پایان سال 1394 به بهره برداری می رسد و ظرفیت تولید آن نیز یک میلیون تن در سال است.

کارخانه آهن اسفنجی بردسیر در 45 کیلومتری جاده کرمان - بردسیر قرار دارد.

افتتاح کارخانه آهن اسفنجی بردسیر، افتتاح کارخانه کک سازی و قطران زرند، بازدید و افتتاح کارگاه های فرش دستباف در کرمان، افتتاح بیمارستان پیامبر اعظم (ص) کرمان، افتتاح ویدئو کنفرانسی بیمارستان 32 تختخوابی ارزوئیه و شرکت در نشست شورای اداری استان از برنامه های معاون اول رییس جمهوری در سفر یک روزه به استان کرمان است.

«محمدرضا نعمت زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدحسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و «حمید چیت چیان» وزیر نیرو، جهانگیری را در این سفر همراهی می کنند.

تصاویر
  • کارخانه آهن اسفنجی بردسیر افتتاح شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها