Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

دستیابی به سهم حداقل 70 درصدی از تسهیلات برای بخش صنعت و معدن

دوشنبه، 20 بهمن 1393 | Article Rating

. معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارتگفت: برآورد ارزش تولیدات بخش صنعت و معدن برای سال جاری 600 هزار میلیارد تومان بودو جذب 150 هزار میلیارد تومان نیز به عنوان تسهیلات بانکی پیش بینی شد که تا پایانسال حداقل 70 تا 80 درصد آن محقق می شود.


محسن صالحی نیا روز دوشنبه در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چه میزان از رقم پیش بینی شده برای تولیدات بخش صنعت و معدن در سال جاری محقق شده، توضیح داد: در 9 ماهه امسال 74 هزار میلیارد تومان از تسهیلات سهم بخش صنعت و معدن جذب شد و انتظار می رود تا پایان سال جاری این رقم به 100 هزار میلیارد تومان برسد.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد 70 درصد از رقم 600 هزار میلیارد تومان مزبور مربوط به سهم نهاده های تولید است و 30 درصد بقیه مربوط به ارزش افزوده تولیدات می شود.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت، اضافه کرد: سهم 70 درصدی نهاده های تولید 420 هزار میلیارد تومان و پیش بینی می شود تا پایان امسال به ارقام 370 تا 380 هزار میلیارد تومان دست یابیم.

به گفته وی، شمار واحدهای تولیدی کشور 87 هزار واحد به ثبت رسیده که از این رقم 80 هزار واحد کوچک، چهار هزار واحد متوسط و سه هزار واحد بزرگ محسوب می شوند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، صالحی نیا گفت: شاخص تعریف واحدهای مزبور برپایه جمعیت آماری آنها صورت می گیرد که واحدهای با جمعیت کارکنان کمتر از 50 نفر کوچک، 50 تا یکصد نفر متوسط و 100 نفر به بالا بزرگ محسوب می شوند.

وی تصریح کرد: میزان کارکنان و شاغلین واحدهای یاد شده در مجموع 3.3 میلیون نفر به ثبت رسیده است.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها