Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
عملكرد مالي فوق‌العاده آهن و فولاد ارفع
 

عملكرد مالي فوق‌العاده آهن و فولاد ارفع

ﺳﻪشنبه، 21 بهمن 1393 | Article Rating
جديدترين آمار توليد شركت آهن و فولاد ارفع منتشر شد.

براين اساس شركت آهن و فولاد ارفع در 9 ماهه 1393 معادل 673 هزار و 292 تن آهن اسفنجي و 433 هزار و 353 تن شمش فولادي توليد كرد. توليد شمش فولادي 204 درصد و توليد آهن اسفنجي نيز 8.5 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان داد.
فروش ريالي آهن و فولاد ارفع نيز در مدت زمان يادشده با افزايش 83.8 درصدي بالغ بر 739 ميليارد تومان شد. اين شركت در 9 ماهه سال جاري عملكرد مالي فوق‌العاده‌اي را از خود برجاي گذاشت به طوري كه در اين مدت توانست 95 درصد از برنامه سود خود را براي كل امسال پوشش دهد و به احتمال بسيار زياد در سه ماهه پاياني خواهد توانست بالاي 100 درصد از برنامه سودآوري خود را محقق كند.

آهن و فولاد ارفع براي سال جاري پيش‌بيني سود خالص پس از كسر ماليات حدودا 103 ميليارد توماني را كرده بود كه در 9 ماهه امسال معادل 93 ميليارد تومان از اين رقم تحقق يافت.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، در بخشي از تازه‌ترين گزارش مالي حسابرسي نشده شركت آمده است: شركت در حال مذاكره با بانك صنعت و معدن جهت توافق نرخ بازپرداخت اقساط تسهيلات است. براساس توافق اوليه نرخ سود دوره مشاركت حدود 2.5 درصد (نرخ لايبور به علاوه 2 درصد) و نرخ سود بازپرداخت 7 درصد است كه در محاسبات شركت نيز به همين ترتيب انجام شده است.

شركت معدني و صنعتي چادرملو، شركت سرمايه‌گذاري توسعه معادن و فلزات و شركت كارخانجات نورد لوله ياران سه سهامدار اصلي شركت آهن و فولاد ارفع هستند.

شركت آهن و فولاد ارفع داراي ظرفيت توليد 800 هزار تن آهن اسفنجي و 800 هزار تن شمش فولادي است.

تصاویر
  • عملكرد مالي فوق‌العاده آهن و فولاد ارفع
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها