Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
پوشش ۸۰ درصدی سود فولاد خوزستان
 

پوشش ۸۰ درصدی سود فولاد خوزستان

شنبه، 25 بهمن 1393 | Article Rating
شركت فولاد خوزستان در 9 ماهه 1393 توانست 80 درصد از برنامه سودآوری سال جاری خود را پوشش دهد.

براین اساس فولاد خوزستان برای سال جاری رسیدن به سود خالص پس از كسر مالیات بیش از 957 میلیارد تومانی را هدفگذاری كرده بود كه در 9 ماهه امسال توانست به رقم 769 میلیارد تومان دست پیدا كند.
همچنین فولاد خوزستان فروش امسال خود را بالغ بر 5181 میلیارد تومان تخمین زده است كه در 9 ماهه توانست به فروش 3720 میلیارد تومانی دست پیدا كند.
در بخشی از جدیدترین گزارش فولاد خوزستان آمده است: "شركت مبادرت به خرید 27.07 درصد سهام شركت سنگ آهن مركزی ایران از طریق فرابورس، به ارزش 18351 میلیارد ریال كرده و مبلغ یادشده تحت سرفصل سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت انعكاس یافته است. علی‌رغم انعقاد و مبادله قرارداد با سازمان خصوصی سازی و انجام موارد پیش‌بینی شده در آگهی عرضه و قرارداد توسط شركت، سازمان مذكور نسبت به انتقال سهام علی‌رغم پیگیری‌های مكرر به نام شركت اقدام نكرده و به تبع آن امكان اعمال مدیریت واحد مورد رسیدگی متناسب با درصد مالیات شركت در آن، برای واحد مورد گزارش فراهم نشده است. علاوه بر مراتب فوق، با توجه به عدم دسترسی به صورت‌های مالی میان دوره‌ای حسابرسی شده منتهی به 31 شهریور ماه و 30 آذر ماه 1393، نسبت به شناسایی آثار سود و یا زیان سرمایه‌گذاری فوق در صورت سود و زیان پیش‌بینی شده در رعایت استانداردهای حسابداری بر مبنای ارزش ویژه اقدام نشده است."
به گزارش استیل ایران به نقل از فولاد نیوز، فولاد خوزستان در بخش دیگری از گزارش خود نیز تاریخ بهره‌های طرح فولاد شادگان را در بخش‌های احیا و فولادسازی به ترتیب سال‌های 1394 و 1395 اعلام كرده است. فولاد خوزستان 65 درصد سهام این طرح را در اختیار داشته و مابقی سهام در اختیار ایمیدرو است.

تصاویر
  • پوشش ۸۰ درصدی سود فولاد خوزستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها