Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
سیر صعودی شاخص‌های اقتصادی و سودآوری فولاد مبارکه
 

سیر صعودی شاخص‌های اقتصادی و سودآوری فولاد مبارکه

شنبه، 25 بهمن 1393 | Article Rating
با عبور میزان تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه اصفهان از مرز 6.17 میلیون تن تا پایان دی‌ماه سال جاری، شاخص های اقتصادی و سودآوری گروه فولاد مبارکه کماکان در مسیر مثبت بوده و در همین راستا اولین بودجه سال 94 نیز تدوین گردیده که بزودی از طریق بورس اعلام می‌گردد.

امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه با اعلام این خبر گفت: شرکت فولاد مبارکه با هدفگذاری افزایش سودآوری و رشدپایدار سود به منظور حداکثر سازی ثروت سهامداران خود توانسته است ضمن تحقق این هدف ، جایگاه ویژه ای در میان شرکت‌های بورسی و بازار سرمایه به خود اختصاص دهد.

با عبور میزان تولید فولاد خام در گروه فولاد مبارکه اصفهان از مرز 6.17 میلیون تن تا پایان دی‌ماه سال جاری، شاخصهای اقتصادی و سودآوری گروه فولاد مبارکه کماکان در مسیر مثبت بوده و در همین راستا اولین بودجه سال 94 نیز تدوین گردیده که بزودی از طریق بورس اعلام می‌گردد.

به گزارش استیل ایران به نقل از فولاد نیوز، امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی فولاد مبارکه با اعلام این خبر گفت: شرکت فولاد مبارکه با هدفگذاری افزایش سودآوری و رشدپایدار سود به منظور حداکثر سازی ثروت سهامداران خود توانسته است ضمن تحقق این هدف ، جایگاه ویژه ای در میان شرکت‌های بورسی و بازار سرمایه به خود اختصاص دهد.

وی در همین رابطه به بیان اهم عملکرد و دستاوردهای شرکت فولاد مبارکه طی سال‌های گذشته اشاره کرد و در خصوص سرمایه فولاد مبارکه تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان با سرمایه اسمی‌15،800 میلیارد ریال منقسم به 15.8 میلیارد سهم1000 ریالی در تاریخ20/12/1385 در بورس اوراق بهادار عرضه شد و پس از آن طی سه مرحله افزایش سرمایه ا ز محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته، سرمایه خود را به 50000 میلیارد ریال افزایش داده است که در نوع خود جذب این مبلغ در بازار سرمایه کم نظیر می‌باشد.

تصاویر
  • سیر صعودی شاخص‌های اقتصادی و سودآوری فولاد مبارکه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها