Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
هفت طرح فولادی از پیشرفت قابل قبولی برخوردارند
 

هفت طرح فولادی از پیشرفت قابل قبولی برخوردارند

یکشنبه، 26 بهمن 1393 | Article Rating
مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت : هفت طرح فولاد استانی وضعیت خوبی دارند و با وجود مشکلات پدید آمده ،دردولت جدید از پیشرفت قابل قبولی برخوردار شده اند .

محمد خانداداش پور افزود: ورود شرکاء به هفت طرح فولاد استانی موجب بهبود پیشرفت این طرحها شده است .
وی اظهارداشت :شرکت ملی فولاد ایران براساس ماموریت های جدید ابلاغی درحال برنامه ریزی برای طرح ها و پروژه های کلان در صنعت فولاد است، تابتواند نظارت عالیه دولت وحاکمیت را دراین صنعت سمت و سو دهد .
فولاد سپید دشت ( چهارمحال و بختیاری ) ، نی ریز ( فارس ) ، میانه (آذربایجان شرقی ) ، قائنات ( خراسان جنوبی ) ، بافت ( کرمان ) ، شادگان ( خوزستان ) و سبزوار (خراسان رضوی ) هفت طرح فولاد استانی کشور محسوب می شوند که هریک ظرفیت 800 هزار تا یک میلیون تن دارند .
خانداداش پور درجمع مشارکین طرح فولاد سبزوار( خراسان رضوی ) اضافه کرد : علاوه بر واحد احیا ، موضوع فولاد سازی این طرح نیز مطرح است که با توجه به هماهنگی های انجام شده ، اجرا و راه اندازی فولاد سازی نیز در دستورکار قرارخواهد گرفت.
وی گفت : شرکت ملی فولاد ایران به عنوان مجری طرحهای فولاد استانی تجربه هایی دارد که دراختیار مشارکین که از فعالان و کارشناسان خبره صنعت فولاد محسوب می شوند ، می گذارد و انتظار می رود طرح فولاد سبزوار نیز با روند خوب تکمیل و به بهره برداری برسد.
خانداداش پور افزود: طرح فولاد سبزوار اکنون فاقد اشکال ساختاری است ، پیمانکاران و مشاوران این طرح از توانمندی لازم برای اجرا برخوردارند و با وجود دشواریهایی که بوجود آمد ، شرکت ملی فولاد ایران این طرح را پیشبرد .
به گفته وی ، کمک های مالی که به طرح فولاد سبزوار تزریق شد و با حضور نیروی انسانی و مدیریت جدید در این طرح ، فرصت همکاری وزارت صنعت ،معدن و تجارت و سازمان ایمیدرو فراهم شد تا مراحل اجرایی فولاد سبزوار شکل مناسبتری پیدا کند.
به گزارش استیل ایران به نقل از ایرنا، براساس سند چشم انداز 1404 ظرفیت تولید فولاد کشور 55 میلیون تن پیش بینی شده و انتظار می رود تا پایان سال جاری ظرفیت این بخش به 34 میلیون تن برسد .
میزان تولید فولاد خام کشور در پایان سال گذشته به رقم 15.6 میلیون تن رسید و تولیدات فولادی نیز 16.5 میلیون تن ثبت شد .

تصاویر
  • هفت طرح فولادی از پیشرفت قابل قبولی برخوردارند
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها