Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

قیمت نفت ثابت ماند

دوشنبه، 27 بهمن 1393 | Article Rating

در حالی که تجار می گویند با خروج ژاپن از رکود و پس از کاهش استخراج نفت در آمریکا، افزایش قیمت های اخیر ادامه دارد، قیمت نفت روز دوشنبه ثابت بود.

اقتصاد ژاپن در سه ماهه پایانی سال 2014، از رکود خارج شد، هرچند که آمارها ضعیف تر از حد انتظار بود. به گفته تحلیلگران، رشد دومین اقتصاد و مصرف کننده بزرگ نفت آسیا موجب تقویت قیمت نفت می شود.

قیمت هر بشکه نفت برنت امروز به 61 دلار و 50 سنت رسید که عملا همان قیمت پایانی جلسه قبل بود. قیمت نفت خام امریکا نیز بدون تغییر در رقم 52 دلار و 78 سنت ثابت بود.

به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، بازارهای نفت جمعه گذشته پس از کاهش مجددا تعداد تاسیسات نفتی فعال استخراج نفت با رشد قابل توجهی همراه بود و برای اولین باز از دسامبر سال گذشته تاکنون، قیمت نفت برنت را به 60 دلار در هر بشکه رساند.

بانک ای ان زد در یادداشتی نوشت: «قیمت نفت خام به دلیل انتشار خبرهایی در مورد کاهش سرمایه گذاری در صنعت نفت آمریکا و افت حفاری های در این کشور... بیش از 2 درصد افزایش یافته است. آمارهای بیکر هاگز، از میزان حفاری نشان داد که استخراج کنندگان نفت و گاز طبیعی 98 سکو را تعطیل کرده اند و میزان مجموع سکوهای حفاری به 138 سکو رسیده است. آتش سوزی در یک خط لوله نفت لیبی و افزایش بیشتر تنش ها می تواند موجب تقویت بیشتر قیمت در کوتاه مدت شود.»

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها