Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کاهش 75 درصدی سود ذوب آهن قطعی نیست
 

کاهش 75 درصدی سود ذوب آهن قطعی نیست

دوشنبه، 04 اسفند 1393 | Article Rating
 مدیر سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان گفت: کاهش 75 درصدی سود هر سهم «ذوب» برای سال آینده هنوز قطعی نشده و به نظر سازمان بورس و حسابرس نیاز دارد.

مدیر سرمایه گذاری ذوب آهن اصفهان از بررسی حضور این شرکت در بازار اول فرابورس خبر داد و گفت:کاهش ۷۵ درصدی سود ذوب آهن برای سال ۹۴ هنوز قطعی نشده و به نظر سازمان بورس و حسابرس نیاز دارد.
مجتبی فریدونی درباره این سئوال که آیا کاهش 75 درصدی سود هر سهم ذوب آهن برای سال آینده قطعی است یا خیر؟ توضیح داد: روز گذشته اطلاعات مربوطه به سازمان بورس ارایه و طی آن نماد این شرکت متوقف شد. با این حال کاهش 75 درصدی سود هر سهم «ذوب» برای سال آینده هنوز قطعی نشده و به نظر سازمان بورس و حسابرس نیاز دارد.
به گزارش استیل ایران به نقل از اقتصاد نیوز،او که به با بورس پرس سخن می گفت عواملی چون رکود حاکم بر ساخت و ساز، کاهش قیمت نفت، بودجه ناچیز عمرانی برای سال جاری و آینده ، نوسان ارز، کاهش قیمت های جهانی ، واردات بدون تعرفه 3 میلیون تن محصول که معادل تولیدات عادی ذوب آهن است، موجب شدند تا شرایط سختی بر صنعت حاکم شود. با این حال شرکت ذوب آهن بر روی کیفی سازی محصولات و تولید ریل و تیرآهن H و افزایش صادرات روی آورده تا قادر به تحقق اهداف شود.
فریدونی از پیگیری درخواست حضور این شرکت مشمول اصل 44 در بازار اول فرابورس خبر داد و گفت: در پی برطرف شدن زیان انباشته این شرکت در سه ماه اول سال جاری، درخواست انتقال از بازار دوم به بازار اول فرابورس ارایه شده تا طبق مقررات نماد «ذوب» به بازار اول فرابورس منتقل شود.
او افزود: در این رابطه فردا جلسه هیات پذیرش اوراق بهادار طبق روال هفتگی تشکیل جلسه می دهد تا این درخواست را بررسی کند. در صورت موافقت با حضور ذوب آهن در بازار اول فرابورس، زمینه انتقال به بورس هم فراهم خواهد شد.

تصاویر
  • کاهش 75 درصدی سود ذوب آهن قطعی نیست
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها