Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
استقبال عراقی‌ها از محصولات فولاد مبارکه در نمایشگاه بغداد
 

استقبال عراقی‌ها از محصولات فولاد مبارکه در نمایشگاه بغداد

چهارشنبه، 06 اسفند 1393 | Article Rating
نمایشگاه کالاهای ایرانی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و جمعی از وزیران، مقامات و تجار دو کشور ایران و عراق در بغداد رسما افتتاح شد و محصولات فولادمبارکه اصفهان در برگزاری این نمایشگاه با استقبال گسترده مشتریان و تجار عراقی مواجه شد.
با توجه به استقبال گسترده مشتریان عراقی از غرفه شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بغداد، جلسه‌ای با حضور دکتر بهرام سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان در غرفه شرکت فولاد مبارکه برگزار شد و در خصوص مبادلات تجاری، افزایش صادرات تعاملات دو جانبه و همچنین گسترش بازار ورق رنگی در عراق بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه معاون فروش و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: هدف گسترش صادرات محصولات فولاد مبارکه به عراق است. در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با برشمردن مزیت‌های ارتباط تجاری با فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه با دیگر شرکت‌های صادرکننده ورق به عراق فرق عمده‌ای دارد و آن تولید محصول براساس سفارش مشتری و توجه ویژه به کیفیت محصولات است. از این رو درخصوص برخی از تاخیرهای احتمالی در تحویل به‌دلیل فرآیند تولید در طول سال، بهتر است مشتریان در طول سال طوری برنامه‌ریزی کنند که با برنامه تولید فولاد مبارکه هماهنگ باشد تا تأخیری در تحویل محصول به وجود نیاید. 
وی در ادامه گفت: تولید محصول یا ورق فولاد مبارکه به‌دلیل کیفیت برتر آن می‌تواند برای استفاده‌کنندگان عراق یک برند محسوب شود.  بنا بر این گزارش، امیرحسین نادری معاون اقتصادی و مالی نیز در پایان جلسه با اشاره به برخی مبادلات ارزی بین فولاد مبارکه و مشتریان گفت: در حال حاضر ممکن است برخی مشکلات وجود داشته باشد و راهکارهای لازم برای مراودات بانکی امکان‌پذیر خواهد شد.

تصاویر
  • استقبال عراقی‌ها از محصولات فولاد مبارکه در نمایشگاه بغداد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها