Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
انجمن تولید کنندگان فولاد نقش مهمی در بهبود صنعت  فولاد دارد
 

انجمن تولید کنندگان فولاد نقش مهمی در بهبود صنعت فولاد دارد

چهارشنبه، 06 اسفند 1393 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، رضا اشرف سمنانی، معاون اسبق وزارت بازرگانی، نقش انجمن تولیدکنندگان فولاد را در این صنعت کلیدی خواند و اشاره کرد: انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به نوعی در حوزه فولاد دست اندرکار است و اکثر واحدهای تولیدی در آن حضوردارند و به این دلایل با مسائل و مشکلات این صنعت از نزدیک آشنا و درگیر است. 

وی افزود: این انجمن می تواند نقش بسیار مهمی در ارائه پیشنهادات برای بهبود صنعت داشته باشد. همچنین می تواند به واحدها و مراکز کمک می کند تا در نهایت تصمیم سازی خوبی صورت گیرد.

وی ادامه داد:ما در شرایط کنونی نیازمند سرعت عمل در ارائه پیشنهادات تصمیم ساز، چه در موردجلوگیری از مسائل و چه در مورد توسعه و بهبود هستیم و باید هرچه سریعتر پیشنهادات مشخص و کلاسه بندی شده ارائه شود و با دستگاه های مسئول تشکیل جلسه داده شود تا با تشریح این مسائل بتوانند هرچه سریعتر دست به تصمیم گیری مناسب بزنند.

اشرف سمنانی در گفت وگو با نشریه تخصصی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران(چیلان) خاطرنشان کرد: در حال حاضر صنعت فولاد با مشکلاتی مثل رکود و کاهش تقاضا در بازار مواجه است و به هر حال به گونه ای باید کمک کرد تا در این شرایط لطمه کمتری به واحدهای فولادی وارد آید. تعادل بین سنگ آهن و فولاد، مسئله واردات و صادرات و تقاضا دربازار داخل، همگی مسائلی است که امروزه بسیار مشکل ساز شده است. وی خاطر نشان کرد: انجمن تولیدکنندگان فولاد می تواند با اطلاع رسانی و نشست هایی تا حدودی اینها را حل کند.

تصاویر
  • انجمن تولید کنندگان فولاد نقش مهمی در بهبود صنعت  فولاد دارد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها