Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رشد 40 درصدی صادرات ذوب آهن با عبور از مرز 300هزار تن
 

رشد 40 درصدی صادرات ذوب آهن با عبور از مرز 300هزار تن

چهارشنبه، 06 اسفند 1393 | Article Rating
بهزاد كرمی مدیر بازاریابی و فروش خارجی شركت از شد 40 درصدی صادرات ذوب آهن در سال جاری نسبت به كل سال 1392 خبر داد و گفت : بیش از یكسال است كه كاهش شدید تقاضا و همزمان عرضه بسیار توسط فولاد سازان و همچنین افت بی سابقه و لحظه ای قیمت های جهانی شرایط را برای فعالیتهای بازرگانی تولید كنندگان و صادركنندگان را با چالشی جدی مواجه نموده است .

با این وجود ذوب آهن اصفهان موفق شده است با رشدی40 درصدی در طی 11 ماهه سال 1393 نسبت به كل سال گذشته ، بیش از سیصد هزار تن از محصولات فولادی خود را به خارج از كشور صادر نماید و پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم به حدود 350 هزار تن برسد.
وی كشورها و حوزه های هدف صادرات ذوب آهن در سال 93 را ، كشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس و آسیای میانه از جمله عراق، افغانستان، عمان، كویت، امارات متحده عربی، ارمنستان ، تركمنستان ، تاجیكستان ، پاكستان ، قطر و گرجستان ذكر نمود .
به گزارش استیل ایران بهنقل از فولاد نیوز، کرمی در خصوص نوع محصولات صادر شده افزود : محصولات عمده شامل تیر آهن ، میلگرد و شمش فولادی است كه مطابق با نیازهای خریداران و با استانداردها و ماركهای متفاوت و متناسب با بازارهای هدف نظیر , DIN, ASTM، BS 500, GOST، ISO، S275 JR ، S235 JRو S355 JRتولید و تحویل می گردد . ضمن آنكه صادرات محصولات فرعی نیز در این مدت مورد توجه بوده است. 
وی یادآور شد : این قابلیت در ذوب آهن وجود دارد كه مطابق با نیازهای مشتریان محصولات خود را تولید كند. استانداردهای تولیدی ذوب آهن مطابق با استانداردهای جهانی و رایج در بازار هدف ایجاد می باشد .
وی برنامه های افزایش صادرات ذوب آهن اصفهان را اینگونه بیان نمود : در طی ماههای اخیر با حمایت ها و تاكیدات مدیر عامل شركت ؛ اقداماتی جهت افزایش حجم محصولات صادراتی برای سال آینده به اجرا گذاشته شده و این امیدواری را ایجاد نموده است كه در سال آتی 700 هزارتن از محصولات ذوب آهن به كشورهای منطقه خلیج فارس ؛ آسیای میانه و اروپا صادر گردد. مذاكراتی برای شروع دوباره صادرات به اروپا نیز انجام شده كه با تمدید گواهی CE به عنوان مجوز صادرات كالا به كشورهای عضو اتحادیه اروپا طی سال جاری و همچنین تبین و اجرای مكانیزم های پرداخت مناسب این امر محقق خواهد شد .
وی در پایان گفت : با بهره برداری از پروژه ریل ملی در سال 1394 كه تا این لحظه مطابق برنامه پیش بینی شده اجرایی گردیده ؛ آینده روشنی برای افزایش صادرات ذوب آهن اصفهان پیش بینی می شود.

تصاویر
  • رشد 40 درصدی صادرات ذوب آهن با عبور از مرز 300هزار تن
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها