Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رشد روند صادراتی فولاد آلياژي ایران
 

رشد روند صادراتی فولاد آلياژي ایران

شنبه، 09 اسفند 1393 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، سید ضیا هاشمی، مدیر روابط عمومی شركت فولاد آلياژي ايران در خصوص روند توليد، صادرات و برنامه هاي توسعه اي اجرا شده شرکت فولاد آلیاژی ایران گفت:از سال 1378 و همزمان با بهره برداري شركت فولاد آلياژي ايران، توليد و فروش محصولات با عدد 10هزار تن آغاز گرديد و به مرورو همسو با فعاليت هاي توسعه محصول و توسعه بازار روند حركتي توليد به بيش از 300هزار تن محصول در سال گذشته تداوم يافت.

وی افزود: با ورود فاز توسعه زير سقفي، ظرفيت جديدي به فولادسازي اين شركت اضافه گرديد به گونه اي كه توانايي توليد فولاد مذاب را به حدود 600 هزار تن در طي يكي دو سال آينده خواهد رساند كه مي تواند نويد بخش توليد و عرضه تا حدود 500 هزارتن انواع محصولات فولادي باشد. در كنار اين موضوع و در جهت ايجاد تعادل و توازن دربحث افزايش توليد محصولات آلياژي نيز اقدامات گسترده اي در خصوص فراهم نمودن تجهيزات تكميلي و فينيشينگ در حال انجام است.

هاشمی تصریح کرد: در راستاي اجراي فاز دوم و به منظور احداث كارخانه فولادسازي به ظرفيت 700 هزار تن در جوار كارخانه، قرارداد ساخت و مهندسي تجهيزات فولادسازي با شركت سارايه اسپانيا منعقد و در 28 شهریور 92 گشايش اسناد اعتباري مربوطه مؤثرگرديد. عقد قرارداد و شروع فعاليت هاي اجراي واحدهاي جنبي از قبيل ساخت كارخانه اكسيژن، آبرساني، پست اصلي برق، اجراي فونداسيون تجهيزات و سيويل و سوله هاي صنعتي در حال پيگيري مي باشد و  پروژه تاكنون15.54 درصد پيشرفت داشته است.

وی در گفتگو با نشریه تخصصی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران(چیلان) در رابطه با ورود به بازارهاي بين المللي گفت:محصولات فولاد آلياژي به صورت مداوم به بازارهاي جهاني روانه شده است. هدف بازارهاي صادراتي محصولات اين شركت عموماً به سمت و سوي بازارهاي اروپا و در كنارآن به كشورهاي منطقه بوده است.

تصاویر
  • رشد روند صادراتی فولاد آلياژي ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها