Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رکود و دامپینگ، عوامل فشار بر بخش خصوصی فولاد ایران
 

رکود و دامپینگ، عوامل فشار بر بخش خصوصی فولاد ایران

چهارشنبه، 13 اسفند 1393 | Article Rating

به گزارش استیل ایران، حمیدرضا طاهری زاده، نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به رکود موجود در صنایع مصرف کننده فولاد اشاره کرد و گفت: در طول یکسال گذشته شاهد کاهش شدید مصرف داخلی فولاد و تمرکز دولت بر روی تکمیل طرح های عمرانی بالای 80 درصد و همچنین رکود در صنایع مصرف کننده فولاد مثل ساختمان بوده است که مجموع این مسائل موجب افت شدید قیمت ها در بازار داخلی شده است.

به گزارش استیل ایران، وی در ادامه دامپینگ را معظل این روزهای صنعت فولاد خواند و بیان کرد:حاکم شدن این رکود کم سابقه در صنعت فولاد از یک سو و دامپینگ در حال تشدید چین و روسیه در بازار جهانی فولاد باعث شده که بخش خصوصی فشار زیادی را متحمل شود. همچنین با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و نیاز شرکت ها به تامین منابع جهت پرداخت هزینه ها، خطر دیگری نیز صنعت فولاد کشور را تهدید می کند و آن رقابت منفی تولیدکنندگان  یا به اصطلاح دامپینگ داخلیاست.

طاهری زاده در گفتگو با نشریه تخصصی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران(چیلان) خاطرنشان کرد: انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تلاش دارد با ایجاد هماهنگی و هم دلی در بین تولیدکنندگان فولاد به منافع ملی و سیاست های تولیدی کشور توجه کند و با آگاهی بخشی و اطلاع دهی و جلسات هماهنگی به نجات تولید فولاد کشور از خطرات رکود ودامپینگ و ... بپردازد.

تصاویر
  • رکود و دامپینگ، عوامل فشار بر بخش خصوصی فولاد ایران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

پنجشنبه, 14 اسفند,1393

حسین

با سلام
اگر اشخاص حقیقی هم بتوانند سهمی در مشارکت معادن سنگ آهن داشته باشند و هیچ گونه سنگ اندازی تو کار نباشد و این که وزارت صنایع و معادن مزایده هائی که برگذار میکند و یا جهت ثبت معادن سنگ آهن با مافیا و خواص همکاری تنگاتنگی نداشته باشد و فرصتی هم به اشخاصی که با صرف هزینه و ... معدنی را کشف میکنند بدهد تا حدودی از رکود معادن سنگ آهن جلوگیری می شود.
با تشکر

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها