Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
خریداران بیلت سی آی اس در انتظار
 

خریداران بیلت سی آی اس در انتظار

پنجشنبه، 14 اسفند 1393 | Article Rating

در بازار صادرات سی آی اس قیمت های پیشنهادی بیلت بالا رفته ولی خریداران فعلاعقب نشسته اند ببینند عوامل مختلف چه تاثیری بر بازار می گذارد از جمله افزایش قیمتقراضه در ترکیه، رکود تقاضای مقاطع در ترکیه و افت قیمت بیلت چین. متوسط قیمت بیلتصادراتی دریای سیاه موسسه پلاتس با یک دلار رشد ٣٥١ دلار هر تن فوب ثبت شده است.

صادرکننده های بیلت سی آی اس قیمت پیشنهادی را ٥ تا ١٥ دلارهر تن بالا برده به ٣٦٠ تا ٣٧٠ دلار هر تن فوب رسانده اند در ترکیه قیمت پیشنهادی٣٨٠ تا ٣٨٥ دلار هر تن سی اف آر است. ولی کسی خریدار نیست چون تقاضای مقاطع درترکیه بهتر نشده است.

ترک ها بالاتر از ٣٦٠ تا ٣٦٥ دلار  هر تن سی اف آر حاضر به خرید از سی آی اسنیستند. بیلت چین در ترکیه ٣٧٠ تا ٣٨٠ دلار هر تن سی اف آر است که قدرت رقابت بابیلت سی آی اس را ندارد. از طرفی بیلت چین زمان تحویل طولانی دارد به طوری کهمعامله فعلی اواخر می یا ژوئن به ترکیه می رسد که خود یک امتیاز منفی است.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایفنا، در خاور میانه بیلت سی آی اس ٣٦٠ تا ٣٦٥ دلار هر تن فوب معادل ٤٠٠ دلار هر تنسی اف آر است و محصول چین ٣٨٠ تا ٣٨٠ دلار هر تن سی اف آر می باشد. البته بازارساخت و ساز فعالیتی ندارد و قیمت پایین نفت نیز بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

تصاویر
  • خریداران بیلت سی آی اس در انتظار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها