Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
سنگ آهن ارزان‌تر نمی‌شود
 

سنگ آهن ارزان‌تر نمی‌شود

یکشنبه، 17 اسفند 1393 | Article Rating
قیمت جهانی سنگ آهن در هفته جاری به پایین‌ترین سطح خود طی 6 سال اخیر رسیده اما با اینحال، کمپانی معدن‌داری NMDC هند که بزرگترین شرکت معدنی این کشور محسوب می‌شود، تصریح کرد: چشم‌اندازی برای کاهش بیشتر قیمت‌ها متصور نیست. 

به گزارش استیل ایران به نقل از اقتصادنیوز به نقل از هندوستان بیزنس لاین، در واقع، این کمپانی معتقد است، قیمت سنگ آهن از ماه آینده تنها تثبیت خواهد شد که این بدان معناست که ممکن است دیگر نتواند خود را با تقاضای صنایع فولاد مبنی بر کاهش بیشتر قیمت بیستر سنگ آهن، همسو کند. 


کمپانی NMDC، در ماه جاری، و همسو با کاهش جهانی قیمت سنگ آهن و کاهش تقاضای داخلی، قیمت‌ محصولات خودرا 11 تا 13 درصد کاهش داده است. 

فارغ از کاهش مداوم قیمت بازارهای جهانی سنگ آهن طی 6 ماه اخیر، استقبال سرد صنایع فولاد داخلی از این ماده خام اولیه، که موجب افزایش موجودی انبارها شده، کمپانی NMDC را ناچار به کاهش قیمت‌های خود در ماه‌های دسامبر، فوریه و مارس کرده‌است. 

«نارندرا کاتوری»، مدیرعامل کمپانی NMDC می‌گوید: تصور نمیکنم در ماه آینده شاهد دور جدید کاهش قیمت‌ها باشیم زیرا بنظر می‌رسد در ماه‌های آتی شاهد افزایش تقاضا باشیم. تنها چیزی که اکنون انتظار می‌رود این است که از ماه آوریل قیمت‌ها تثبیت شود.


تصاویر
  • سنگ آهن ارزان‌تر نمی‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها