Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
افزایش تولید گندله‌سازی فولاد مبارکه در آینده نزدیک
 

افزایش تولید گندله‌سازی فولاد مبارکه در آینده نزدیک

یکشنبه، 17 اسفند 1393 | Article Rating
رئیس واحد گندله‌سازی شرکت فولاد مبارکه گفت: با انجام عملیات تعمیرات سالانه واحد گندله‌سازی و با آماده ‌به‌ کاری تجهیزات، تولید واحد گندله‌سازی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان در آینده افزایش کمی و کیفی می‌یابد.


رضا اسماعیل‌پور گفت: با پیگیری بخش بهره‌برداری، مدیران تولید و خدمات فنی و پشتیبانی و مدیران آهن‌سازی، تعمیرگاه و تعمیرات مرکزی و تلاش کارکنان این واحد، تعمیرات سالانه واحد گندله‌سازی باکیفیت مطلوب و به میزان 28 ساعت کمتر از زمان برنامه‌ریزی ‌شده به پایان رسید.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام‌ شده در این توقف ادامه داد: تعمیرات اساسی مخازن و دستگاه‌های شارژ به آسیاب‌ها، خطوط آسیاب، سیستم آب و لجن و همزن‌ها، سیالات، تعمیرات نسوز و انجام 30 درصد از پروژه لینتل خشک و همچنین تعمیرات اساسی سیستم آب‌بندی کوره پخت، ریل‌های قوسی لاورینگ و درایو و پالتکارها، فن‌های پروسس، سیستم تخلیه کوره پخت و سرند و تعویض سیستم حرکتی نوار نوسانی برای اولین بار و تعمیرات اساسی تجهیزات برق و ابزار دقیق واحد از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این تعمیرات به‌ حساب می‌آیند.

رئیس واحد گندله‌سازی شرکت فولاد مبارکه خاطر نشان کرد: با انجام این‌گونه عملیات تعمیراتی گسترده ضمن افزایش آماده به‌کاری تجهیزات در آینده شاهد تحقق اهداف کمی و کیفی تولید واحد گندله‌سازی خواهیم بود.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماين نيوز، با توجه به بالا بودن ارزش‌ افزوده تولید واحد گندله‌سازی و مشکلات تامین گندله اکسیدی و به‌ منظور حفظ کارایی و آماده بکاری تجهیزات واحد، تعمیرات اساسی سالیانه این واحد در اسفند ماه به مدت کمتر از 12 روز و با انجام بیش از 80 هزار نفر ساعت کار تعمیراتی به‌ طور مؤثر و بدون بروز حادثه با موفقیت اجرا شد.

تصاویر
  • افزایش تولید گندله‌سازی فولاد مبارکه در آینده نزدیک
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها