Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تختال مازاد مبارکه در فولاد هرمزگان نورد و صادر می شود
 

تختال مازاد مبارکه در فولاد هرمزگان نورد و صادر می شود

ﺳﻪشنبه، 19 اسفند 1393 | Article Rating

مدیرعامل فولاد هرمزگان اعلام کرد: این شرکت در آینده به قطب نورد ورق های فولادی تبدیل می شود.

مهندس مرتضی آقاجانی گفت: فولاد هرمزگان با 1.5 میلیون تن ظرفیت نصب شده ، اکنون چهارمین فولادساز کشور است اما برنامه هایی برای توسعه دارد.
وی افزود: برنامه توسعه تکمیلی شرکت هم در تکمیل خطوط تولید و هم توسعه حجمی کمک فراوانی کرده و بر اساس آن می توان میزان تولید فولاد شرکت را از 1.5 میلیون تن به 3 میلیون تن افزایش داد.
آقاجانی ادامه داد: توسعه خط نورد فولاد هرمزگان از دیگر برنامه های شرکت است به گونه ای که هم تختال فولاد هرمزگان نورد شود و هم تختال مازاد فولاد مبارکه که برای صادرات برنامه ریزی کرده است که از نظر فنی و اقتصادی مقرون به صرفه است.
وی گفت: به این ترتیب فولاد مبارکه به دلیل کم آبی در اصفهان ، تختال را به هرمزگان حمل و در شرکت فولاد هرمزگان نورد کند و از همین جا صادرات را انجام دهد.
به گزارش استیل ایران به نقل از فولادنیوز، آقاجانی گفت: با این تصمیم مقرر شد که شرکت فولادهرمزگان خط نوردی با ظرفیت 3.5 میلیون تن با قابلیت توسعه تا 4.5 میلیون تن را ایجاد کند که هم اسلب شرکت مصرف شود و هم اسلب مازاد فولاد مبارکه که در طرح های توسعه در حال اجراست که با عملیاتی شدن این موضوع فولاد هرمزگان به یکی از بزرگترین محورهای خطوط نورد ورق گرم در کشور تبدیل خواهد شد.
به گفته وی فولاد هرمزگان برای تولید 1.5 میلیون تن فولاد 10 هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده و چنانچه طرح های توسعه شرکت اجرا شود، این میزان به دو برابر افزایش می یابد.

تصاویر
  • تختال مازاد مبارکه در فولاد هرمزگان نورد و صادر می شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها