Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
اروپا خرید محصولات فولاد مبارکه را به چین و روسیه ترجیح می‌دهد
 

اروپا خرید محصولات فولاد مبارکه را به چین و روسیه ترجیح می‌دهد

ﺳﻪشنبه، 19 اسفند 1393 | Article Rating

بهرام سبحانی رئیس هئت مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد در خاورمیانه و شمال آفریقا هم از نظر میزان تولید و هم از نظر ظرفیت است و خوشبختانه از نظر نوع تولیدات جزو برندهای مطرح دنیا هست، تا جایی که محصولات فولاد مبارکه نزد تجار و مصرف‌کنندگان خارجی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه گفت: شرکت فولاد مبارکه اصفهان تنها شرکت بزرگ فولادی است که بیش از ظرفیت اسمی خود در حال فعالیت است و تنها شرکت فولادی است که هیچ‌گونه محصول انباری ندارد، چراکه تمام تولیدات شرکت فولاد مبارکه بر اساس سفارش مشتری است و با این‌حال باید این موفقیت‌ها را اعلام کنیم تا مردم بدانند که بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد منطقه با تمام ظرفیت در حال فعالیت است و اینکه شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته 3200 میلیارد تومان سود به سهامداران خود پرداخت کرده، حاکی از همین مزیت است.
مدیر عامل فولاد مبارکه درباره شرایط کنونی بازار داخلی گفت: در حال حاضر بیش از 3500 شرکت به فولاد مبارکه خدمات می‌دهند و بالغ‌ بر یک هزار شرکت به‌ صورت مستقیم، محصول فولاد مبارکه را دریافت می‌کنند که بسیاری از آن‌ها، محصول صنایع دیگر را فراهم می‌کنند که در سطح کشور پراکنده هستند.
وی در ادامه گفت: شرکت فولاد مبارکه با دارا بودن یک شبکه توزیع علمی و فنی در کشور، در مراکز استان‌ها سفارش‌های خُرد را جمع‌آوری و به ‌صورت سفارش نهایی، آماده تحویل به هموطنان می‌کند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، سبحانی با اشاره به اقدامات دولت در حمایت از صنعت فولاد گفت: خوشبختانه دولت تدبیر و امید، حمایت از صنعت فولاد را در دستور کار خود دارد و در سفر رییس‌جمهور به اصفهان - در جلسه‌ای که با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع برگزار شد- به سه مشکل صنعت فولاد اشاره شد که در کمتر از سه هفته هر سه پیشنهاد عملیاتی و اجرایی شده است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات قطع ارز مبادله‌ای به واردات فولاد بود که این ارز قطع شد، همچنین موضوع دوم اعمال تعرفه واردات فولاد بود چرا که چین و اوکراین با ارزش پولی پایین، به بازار ایران هجوم آورده‌اند و این درخواست، نهم اسفند مصوبه دولت توسط معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ شد. موضوع سوم، اصلاح سنگ‌آهن و بهره مالکانه در معادن بود و این امر نشان داد که دولت دنبال برطرف کردن مشکلات صنعت فولاد است.
تصاویر
  • اروپا خرید محصولات فولاد مبارکه را به چین و روسیه ترجیح می‌دهد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها