Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
کاهش ظرفیت تقاضا برای فولاد چین
 

کاهش ظرفیت تقاضا برای فولاد چین

یکشنبه، 24 اسفند 1393 | Article Rating
شرکت خدمات مالی «پسیفیک اینوستمنت» موسوم به PIMCO، اعلام کرد: شاهد کاهش ظرفیت تقاضا برای فولاد چین هستیم و این بازار بزرگ با رکود مواجه شده‌ که این مساله چشم‌انداز جهانی صنایع و قیمت سنگ‌آهن را تهدید می‌کند. همچنین گروه بانکداری «گلدمن ساچس» اعلام کرد که تولید فولاد در چین کاهش خواهد یافت.
به گزارش هلنیک‌شیپینگ‌نیوز، «راجا موخرجی»، رییس موسسه تحقیقات پولی آسیا و «امیلی آ-یونگ»، می‌گویند: دیگر سالهای رشد بازار ساخت و ساز مسکن در چین به سر آمده و این به‌معنای شروع زمانی سخت برای بازار فولاد است. آنها تدکید کردند: در بهترین حالت ممکن، بازار فولاد چین امسال، به سختی رشد یک رقمی خواهد داشت.

به گزارش استیل ایران به نقل از فولادنیوز، بازار فولاد چین امسال کندترین رشد خود را از سال 1990 میلادی تاکنون داشته که پیش‌بینی می‌شود امسال این بازار با رکود بیشتری هم روبرو شود. بزرگترین اقتصاد آسیا که حدود نیمی از تولید فولاد جهان را دراختیار دارد، همچنین بزرگترین خریدار سنگ‌آهن در بنادر است اما این درحالیست که قیمت این ماده خام به دلیل اپباع بازارهای جهانی، به پایین‌ترین نرخ خود از سال 2008 میلادی تاکنون رسیده‌است.

موسسه مالی و بانکداری گلدمن ساچس با انتشار گزارشی پیش‌بینی کرد: تولید فولاد چین امسال منقبض خواهد شد که این پیش‌بینی گلدمن ساچس، مؤیّد پیش‌بینی گروه مالی UBS است که اوایل هفته گذشته اعلام کرد برای نخستین‌بار از دهه 80 میلادی، تولید فولاد چین با کاهش مواجه می‌شود.
«اندی جی»، اقتصاددان بانک «کامان ولث» استرالیا می‌گوید: انتظار نمی‌رود امسال چشم‌انداز تقاضا برای فولاد در چین بهبود یابد. وی افزود: با ادامه رکود در بازار ساخت و ساز مسکن نیز، بهبود جدی تقاضا برای فولاد بعید است.
گلدمن ساچس با انتشار گزارش 19 صفحه‌ای خود از کالاهای اولیه، پیش‌بینی کرد تولید فولاد در چین امسال یک درصد افت کند اما از سال 2016 تا 2018 میلادی شاهد رشد این بازار باشیم.
تصاویر
  • کاهش ظرفیت تقاضا برای فولاد چین
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها