Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
ضرورت توجه بیشتر به توسعه فولادهای الیاژی
 

ضرورت توجه بیشتر به توسعه فولادهای الیاژی

دوشنبه، 17 فروردین 1394 | Article Rating

رسول خلیفه سلطانی، دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، گفت: کشور ما مزیت بسیار خوبی برای تولید آهن اسفنجی دارد و اگر اهداف صادراتی خود را خوب تعیین کنیم، در آینده توازن تولید به حدی می رسد که مقدار زیادی آهن اسفنجی خواهیم داشت و می توانیم بخشی از آن را صادر کنیم.


وی ادامه داد: با توجه به مزیت انرژی، در زنجیره فولاد اعم از کنسانتره، گندله، آهن اسفنجی و شمش فولاد مزیت بسیار خوبی داریم و کشش صادراتی کشور برای این محصولات میانی بسیار بالاست.

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران تصریح کرد: در صورت تمایل به فرآوری محصولات بعدی فولاد، باید محصولات کیفی تولید کنیم تا امکان صادرات وجود داشته باشد. همچنین، محصولات آلیاژی به راحتی قابلیت صادرات دارد.

وی افزود: در محصولات ساختمانی نمی توانیم چندان توسعه یابیم چرا که کشورهای اطراف ما این نوع محصولات را تولید می کنند و این کشورها با تجربه چند ساله، اجازه ورود تولیدکنندگان دیگر را به بازار آن نمی دهند.
تصاویر
  • ضرورت توجه بیشتر به توسعه فولادهای الیاژی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظرات

دوشنبه, 17 فروردین,1394

مسعودمحمد

درموردتوصیه صورت گرفته قابل ذکراست که صادرات محصولات فولادآلیاژی چندان نیزراحت نیست.بیست سال واندی پیش درحالیکه که کشورهای معدودی تولیدمزبورراداشتندوتحریم نیزدرکارنبودوقیمتهای فروش نیزسودآوری داشتندومهمترازهمه تجهیزات تولیداین فولادهادرایران نووبروزبود باوضع قوانین بین المللی برای صادرات بامشگل برخورداربودیم چه رسدبه حال حاضرکه تمام مواردیادشده دربدترین وضعیت خودقراردارند.

نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها