Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رشد ۳.۶ درصدی تولید فولاد خام گروه فولاد مبارکه
 

رشد ۳.۶ درصدی تولید فولاد خام گروه فولاد مبارکه

پنجشنبه، 20 فروردین 1394 | Article Rating
مدیر ارشد تولید فولاد مبارکه اصفهان گفت: تولید فولاد خام گروه فولاد مبارکه در سال گذشته با 3.6 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل به بیش از 7.4 میلیون تن رسید.


مختار بخشیان اظهار کرد: در سال گذشته مقدار 7 میلیون و 424 هزار تُن فولاد خام در گروه فولاد مبارکه (فولاد مبارکه - فولاد سبا - فولاد هرمزگان) تولید شد که این میزان در مدت مشابه سال 92 مقدار 7 میلیون و 168 هزار تن بوده است.

وی در این رابطه به دستاوردهای تولید در محصولات مختلف فولاد مبارکه و شرکت‌های زیر گروه این شرکت اشاره کرد و با بیان اینکه در سال گذشته مقدار 7 میلیون و 247 هزار تن گندله در شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید شد، افزود: این میزان در سال 92 مقدار 7 میلیون و 141 هزار تن بوده است.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، مدیر ارشد تولید فولاد مبارکه اصفهان از تولید 8 میلیون و 836 هزار تن آهن‌ اسفنجی در گروه فولاد مبارکه در سال 93 خبر داد و اظهار کرد: این میزان در مدت مشابه سال 92 مقدار 8 میلیون و 168 هزار تن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال 93 مقدار 6 میلیون و 15 هزار تن کلاف گرم در شرکت فولاد مبارکه و فولاد سبا تولید شد که این میزان در سال 92 پنج میلیون و 864 هزار تن بوده است.

بخشیان تصریح کرد: در سال گذشته مقدار یک‌ میلیون و 431 هزار تن کلاف سرد در شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید شد که این میزان در سال 92 به مقدار یک‌ میلیون و 338 هزار تن بوده است.     

تصاویر
  • رشد ۳.۶ درصدی تولید فولاد خام گروه فولاد مبارکه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها