Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رئيس هيات مديره فولاد اميركبير كاشان تغيير كرد
 

رئيس هيات مديره فولاد اميركبير كاشان تغيير كرد

یکشنبه، 23 فروردین 1394 | Article Rating
به استناد مصوبه مجمع 26 شهريور 1393 و جلسه هيات مديره 19 فروردين 1394 يك تغيير در هيات مديره شركت فولاد اميركبير كاشان رخ داد كه براين اساس اصغر اسماعيلي، رئيس هيات مديره اين شركت فولادي جاي خود را به محمود اكبري مزرعچه داد.

محمود اكبري مزرعچه به نمايندگي از شركت بين‌المللي مهندسي سيستم‌ها و اتوماسيون در هيات مديره شركت فولاد اميركبير كاشان حضور يافته و جانشين اسماعيلي شده كه او نيز به نمايندگي از همين شركت در هيات مديره فولاد اميركبير كاشان حضور داشت.

چهار عضو ديگر هيات مديره شركت فولاد امبيركبير كاشان شامل غلامرضا قميشي از موسسه قرض‌الحسنه توانمندسازي بازنشستگان، كوروش مهديون از شركت پرشين بتون مقاوم گيلان، محمدرضا يرمو شمس‌آبادي از شركت فولاد مباركه و غلامرضا عطوفي از شركت معدني و صنعتي فولاد سنگ مباركه اصفهان هستند.

به گزارش ماين نيوز، شرکت فولاد امیرکبیر کاشان تحت نام شركت صنايع گالوانيزه فجر سپاهان در اسفندماه 1374 با هدف توليد ورق گالوانيزه به روش غوطه‌وري گرم مداوم، تاسيس و در سال 1379 به بهره‌برداري رسيد. این شرکت در زميني به مساحت 72 هكتار در 14 كيلومتري شرق شهرستان كاشان واقع شده است.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، محصولات شرکت فولاد امیرکبیر كاشان در حال حاضر، ورق گالوانيزه با كيفيت تجاری و كششي، ورق فولادی نورد سرد شده با کیفیت سخت و ورق نورد سرد و آنیل شده با كيفيت تجاری و كششي عمیق است. ظرفيت كلي توليد محصولات فولادي در اين شرکت در حال حاضر 540 هزار تن در سال بوده كه شامل 140 هزار تن كلاف، ورق گالوانيزه، مقاطع سینوسی و ذوزنقه، 250 هزار تن ورق نورد سرد شده و 150 هزار تن ورق آنيل روغني است.


در راستای برنامه‌هاي طرح و توسعه و به منظور تکمیل چرخه تولید محصولات تخت فولادي، طرح احداث کارخانه‌های نورد گرم، گالوانیزه ضخیم و رنگی در دستور کار شرکت قرار دارد.
تصاویر
  • رئيس هيات مديره فولاد اميركبير كاشان تغيير كرد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها