Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رشد ۷ درصدی بهره‌وری نیروی انسانی در فولاد مباركه
 

رشد ۷ درصدی بهره‌وری نیروی انسانی در فولاد مباركه

ﺳﻪشنبه، 25 فروردین 1394 | Article Rating
معاون نيروي انساني و سازماندهي شركت فولاد مباركه اصفهان از رشد 7 درصدي بهره‌وري نيروي انساني در اين شركت خبر داد.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، نیکفر در ديدار نوروزي مديران و كاركنان شركت فولاد مباركه اصفهان با معرفی اهداف حوزه خود افزود: در این حوزه ۶ هدف مهم تعریف شده که عبارتند از بهینه‌سازی ساختارهای سازمانی که در آن متوازن‌سازی ساختار سازمانی و توزیع متناسب نیروها با فعالیت‌ها تعریف شده است؛ به‌طوری‌که از چند سال پیش این هدف اجرایی شده و در این هدف رشد ۷درصدی را در بهره‌وری نیروی انسانی شاهد هستیم و بنا داریم تا ۵ سال آینده این بهره‌وری را به ۶۵درصد ارتقا دهیم.

وي افزود: در حال‌ حاضر بهره‌وری ۴۰۰ تن بر نفر ساعت است و برنامه‌ریزی ما ۶۵۰ تن بر نفر ساعت است که تا رقم ۸۵۰ تن بر نفر ساعت با افزایش ظرفیت تولید محقق خواهد شد.

وي ادامه داد: دومین هدف ما توانمندسازی کارکنان و توسعه جانشین‌پروری است که نظام‌هایی برای آن تعریف شده است. هدف استراتژیک بعدی ارتقای ایمنی و سلامت کارکنان است که خوشبختانه در این هدف سال گذشته در اثر رعایت رفتارهای ایمن این شاخص را بهبود دادیم ولی باید در نظر داشت در بحث ایمنی یک حادثه هم زیاد است و همیشه باید موارد ایمنی را رعایت نماییم.

نيكفر عنوان كرد: در هدف بهبود ارتباطات و تعاملات دو سویه با کارکنان و افزایش درک مشترک که در این هدف سعی کرده‌ایم حضورمان را در سایت بیشتر كرده و ارتباطات خود را با کف کارگاه‌ها برقرار كنيم و در هدف پنجم طراحی ساختار مدیریت هلدینگ که در این هدف با همکاری تمامی معاونت‌های سازمان این کار باید انجام پذیرد. در هدف ششم توسعه نظام‌های کار راهه و گردش شغلی کارکنان و استهلاک کارکنان در مشاغل سخت و زیان‌آور در نظر گرفته شده که با این هدف می‌توان این فشار کاری را کم کرد و مهارت افراد را افزایش داد.


تصاویر
  • رشد ۷ درصدی بهره‌وری نیروی انسانی در فولاد مباركه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها