Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بهره‌برداري فاز نخست فولاد نی ریز تا پايان سال
 

بهره‌برداري فاز نخست فولاد نی ریز تا پايان سال

ﺳﻪشنبه، 25 فروردین 1394 | Article Rating
نماینده مردم شهرستان های استهبان و نی ریز گفت: فاز نخست کارخانه فولاد نیریز تا پایان سال به بهره برداری می رسد و با این امر ظرفیت تولید فولاد کشور ۸۰۰ هزار تن افزایش می یابد.


به گزارش استیل ایران به نقل از تسنیم، محمدسقایی با بیان اینکه کارخانه فولاد نی ریز ارزآوری بالایی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری غدیر اجرای این طرح را بر عهده گرفته و متعهد شده امسال یا قبل از نیمه دوم سال آینده فاز نخست این کارخانه را تکمیل و به بهره برداری برساند.

سقایی بیان کرد: تولید این کارخانه در مرحله نخست آهن اسفنجی است و در جهان چند کشور بیشتر صاحب این تکنولوژی نیستند که در صورت بهره برداری از آن تحول اساسی در صنعت فولاد کشور و استان فارس رخ می دهد.

وی گفت: آهن اسفنجی دارای ارزآوری های بسیار بالایی است و افتتاح فولاد نی ریز یک رونق مناسب برای منطقه و ایجاد اشتغال برای افراد بومی به همراه دارد.

نماینده مردم شهرستان های استهبان و نی ریز افزود : هم اکنون مراحل اجرایی این طرح در حال اجراست و با بهره برداری از آن 800 هزار تن به ظرفیت تولید فولاد کشور افزوده می شود.

سقایی گفت: روند اجرای این طرح که از سال 85 آغاز شد به علت مشکلات تأمین سرمایه کند بوده است که با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی ایمیدرو ، روند اجرای طرح تسریع شد.

نماینده مردم شهرستان های استهبان و نی ریز همچنین از رفع مشکل گشایش ال سی این طرح خبر داد و گفت: در بازدیدی که وزیر صنعت و معدن به همراه سایر مسئولان متولی از کارخانه فولاد نی ریز داشتند، این مشکل نیز به زودی برطرف می شود.

تصاویر
  • بهره‌برداري فاز نخست فولاد نی ریز تا پايان سال
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها