Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
تامین مالی طرح فولاد یزد۱ توسط بانک توسعه صادرات
 

تامین مالی طرح فولاد یزد۱ توسط بانک توسعه صادرات

ﺳﻪشنبه، 01 اردیبهشت 1394 | Article Rating
کل تسهیلات ارزی اختصاص داده شده به طرح یزد یک متعلق به شرکت فولاد آلیاژی ایران به مبلغ 118 میلیون یورو از محل منابع صندوق توسعه ملی تامین شده است که بانک توسعه صادرات با پرداخت 68 میلیون یورو و بانک صنعت و معدن با پرداخت 50 میلیون یورو در تامین مالی این طرح مشارکت دارند و عاملیت پرداخت تسهیلات بر عهده بانک توسعه صادرات است.


کل سرمایه گذاری طرح مبلغ 995 میلیون ریال هزینه های ریالی به علاوه 132 میلیون یورو هزینه های ارزی است که از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی به عاملیت بانک توسعه صادرات و آورده شرکت تامین می شود.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران سالانه در حدود 200 هزار تن انواع محصولات فولاد آلیاژی تولید می کند و میزان اشتغال زایی طرح یزد یک فولاد آلیاژی ایران 788 نفر برآورد شده است.

محصولات تولیدی این شرکت استراتژیک بوده وطی سالیان گذشته شرکت سالیانه در حدود 30 میلیون یورو صادرات به کشورهای اروپایی داشته است.

با توجه به افزایش مصرف محصولات تولیدی این شرکت و نیاز رو به گسترش کشور به محصولات مختلف فولادی و مزیت کشور در تولید انواع فولاد، این شرکت تصمیم به افزایش ظرفیت تولیدی خود نموده است.

هدف طرح یزد یک تولید شمش فولاد آلیاژی به ظرفیت 700 هزار تن (400 هزار تن کربنی +300 هزار تن آلیاژی) است.

تصاویر
  • تامین مالی طرح فولاد یزد۱ توسط بانک توسعه صادرات
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها