Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

قیمت نفت کاهش یافت

چهارشنبه، 02 اردیبهشت 1394 | Article Rating
امروز چهارشنبه قیمت نفت در بازارهای جهانی کاهش یافت، این کاهش در پی آن اتفاق افتاد که عربستان سعودی در  آخرین ساعات روز سه‌شنبه اعلام کرد که به عملیات نظامی خود در یمن پایان می‌بخشد. همچنین آمارها نشان می‌دهد سطح ذخایر نفت در مخازن آمریکا بیشتر که از آنکه انتظار می‌رفت افزایش یافته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رویترز، امروز چهارشنبه قیمت نفت برنت دریای شمال طی آخرین معاملات انجام شده در سطح 61 دلار و 62 سنت معامله شد. قیمت نفت وست‌تگزاس اینتر‌مدییت نیز کاهش داشت و در سطح 55 دلار و 97 سنت تثبیت شد.

عربستان سعودی روز سه شنبه اعلام کرد به حملات هوایی یک‌ماهه‌ای که علیه حوثی‌ها در یمن در جریان بود خاتمه می‌بخشد این تصمیم، تنش‌ها را در یکی از مهمترین مناطق ژئوپلیتیکی جهان کاهش داده است. 

قیمت نفت طی ماه‌ جاری میلادی در پی مناقشات یمن و انتظار کاهش تولید نفت آمریکا  رقمی در حدود 10 دلار  در هر بشکه افزایش داشت.

در پی کاهش نگرانی ها در خاور میانه دست‌اندرکاران بازار نفت معتقد هستند قیمت‌ها می‌تواند دوباره کاهش داشته باشند اما به دلیل تقویت تقاضا شاهد سقوط دوباره قیمت نفت نخواهیم بود.

یان تیلور رئیس بزرگترین کمپانی مبادله نفت «ویتول» می‌گوید، ما احتمالا شاهد کاهش بیشتر قیمت خواهیم بود اما به نظر نمی‌رسد قیمت‌ها  به کمتر از پایین‌ترین سطح ثبت شده در سال جاری افت کند. قیمت نفت برنت اوایل سال جاری میلادی به سطح 47 دلار در هر بشکه کاهش یافته بود.

Read more: http://www.donya-e-eqtesad.com/news/874857/#ixzz3Y1eUvQd0
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها