Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
چادر ملو به دنبال خرید معادن جدید سنگ آهن است
 

چادر ملو به دنبال خرید معادن جدید سنگ آهن است

دوشنبه، 07 اردیبهشت 1394 | Article Rating
سید محمد ابریشمی، مدیر امور مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو در بازدید اصحاب رسانه از این مجتمع و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: با توجه به ظرفیت های بالقوه کارخانه های فرآوری این مجتمع و با توجه به اینکه معدن چادرملو قابلیت تامین خوراک 7 تا 8 سال کارخانه ها را دارد، به دنبال خرید معدن همجوار با معدن فعلی هستیم.


وی گفت: معدن مورد نطر که آنومالی دی 19 است در 30 تا 35 کیلومتری معدن چادرملو قرار دارد.
به گزارش استیل ایران به نقل از معدن 24، مدیر مجتمع چادرملو گفت: برای اختیار این آنومالی درحال رایزنی با محیط زیست به دلیل واقع شدن آن در زیستگاه حیات وحش و وزارت صنعت، معدن و تجارت به دلیل بحث واگذاری این معدن هستیم.
وی خاطرنشان کرد: این انومالی نیاز به 140 متر باطله برداری داشته و ذخیره براورد شده آن در اکتشافات اولیه 100 میلیون تن ارزیابی شده است اما نیاز به اکتشافات تکمیلی داریم.
ابریشمی ادامه داد: با فعال شدن این انومالی با توجه به منابع انسانی تحت اختیار، تداوم تولید را خواهیم داشت البته یا باید زیرساخت های کارخانه انتقال پیدا کند یا سنگ استخراجی از طریق لوله و آب به کارخانه منتقل شود.
وی به ذخیره معدن چادرملو اشاره کرد و گفت: ذخیره قابل برداشت این معدن 320 میلیون تن بوده که تاکنون 175 میلیون تن ان برداشت شده و از این میزان 160 میلیون تن خوراک کارخانه های کنسانتره سازی را فراهم کرده و مابقی بصورت دانه بندی به فروش رسیده است.
ابریشمی در خاتمه گفت: با توجه به استخراج این میزان از ذخیره معدن، ذخیره باقیمانده تنها جوابگوی 7 تا 8 سال کارخانه های مجتمع است.
 

تصاویر
  • چادر ملو به دنبال خرید معادن جدید سنگ آهن است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها