Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
بهبود اوضاع در بازار ورق ترکیه
 

بهبود اوضاع در بازار ورق ترکیه

چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 | Article Rating

روزهای اخیر تولیدکنندگان ورق در ترکیه دیگر تخفیف نمی دهند و قیمت های پیشنهادی به بازار داخلی را بالا برده اند. علت این افزایش قیمت ها نیز رشد بازار مواد اولیه و نشانه های بهبود در تقاضای نهایی است. قیمت ورق گرم در بازار داخلی ترکیه روند بهبود را آغاز کرده در حالی که ماه آوریل به کف ٤٢٠ تا ٤٢٥ دلار هر تن درب کارخانه رسیده بود. چشم انداز بازار مثبت شده از این رو تمایل به خرید بالا رفته است.

موجودی انبارها کم است و برخی برای تکمیل موجودی اقدام کرده اند. از طرفی انتخابات و ماه مبارک رمضان در راه است از این رو این روند رو به بهبود نباید برای مدتی طولانی ماندگار باشد.

قیمت ورق گرم در بازار داخلی ٥ تا ١٠ دلار نسبت به هفته قبل بالا رفته به ٤٣٥ تا ٤٥٥ دلار هر تن درب کارخانه رسیده است. البته قیمت های وارداتی از اوکراین پایین است و بر بازار اثر منفی داشته. ورق گرم اوکراین ٣٦٥ تا ٣٧٥ دلار هر تن سی اف آر  و محصول روسیه ٥ تا ١٠ دلار بالاتر است.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایفنا، هفته های اخیر چین فعالیت چندانی در بازار ترکیه نداشته  ولی در سه ماه اول سال حدود ١٦٦ هزار تن ورق از چین وارد ترکیه شده در حالی که مدت مشابه سال گذشته حدود ١٠ هزار تن بوده است.

تصاویر
  • بهبود اوضاع در بازار ورق ترکیه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها