Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
عملیات اجرایی طرح فولاد اترک گلستان آغاز می‌شود
 

عملیات اجرایی طرح فولاد اترک گلستان آغاز می‌شود

دوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 | Article Rating
همزمان با سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان گلستان عملیات اجرایی طرح فولاد دو میلیون تنی کارخانه فولاد اترک گلستان آغاز می شود.


محمدرضا نعمت زاده به منظور کلنگ زنی و شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح فولاد 2 میلیون تنی کارخانه اترک گلستان به این استان سفر می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز پیش از این از احداث کارخانه فولاد با مشارکت و سرمایه گذاری بخش دولتی، خصوصی و کشور قزاقستان در این استان خبر داده و گفته بود که این کارخانه بزرگ در منطقه ویژه اقتصادی اترک در شرق گلستان ساخته می شود.

به گزارش استیل ایران به نقل از ماین نیوز، همچنین به گفته معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت، با مصوبه هیات دولت در سفر به گلستان، احداث کارخانه فولاد در این منطقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی پیگیری می شود.

به گفته حسین ایوبی مهریزی با راه اندازی کارخانه فولاد در منطقه مرزی این استان و در حاشیه راه آهن اینچه برون - ترکمنستان - ترکمنستان، سالانه تا پنج میلیون تن به ظرفیت فولاد کشور افزوده می شود.

وی اضافه کرد: سنگ آهن موردنیاز برای این واحد صنعتی که حداکثر تا پایان سال 94 عملیاتی می شود، از قزاقستان تامین خواهد شد.

تصاویر
  • عملیات اجرایی طرح فولاد اترک گلستان آغاز می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها