Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
 

4 کمیسون تخصصی به اتاق تهران اضافه شد

چهارشنبه، 23 اردیبهشت 1394 | Article Rating

مرتضی لطفی؛ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران در گفتگویی با بیان این مطلب گفت: پس از انتخاب اعضای هیات رییسه اتاق تهران، با توجه به منشور و میثاق اتاق، اعضای منتخب فعالیت خود را به طور جدی شروع کردند و اعضا در ارتباط با بازنگری آیین نامه های اجرایی و تعداد کمیسیون های متناسب با ماموریت تعریف شده پیشنهاداتی را ارایه و در جلسه روز گذشته در خصوص مسئولیت های محلی در حوزه شهری و ملی و بین المللی بحث های جدی توسط اعضا مطرح و مقرر شد در حوزه سلامت، محیط زیست و نهایت 10 کمیسیون تخصصی در این راستا تشکیل شد.

وی در ادامه افزود: کمیته های تخصصی متشکل از هیات رییسه و تعدادی از اعضای داوطلب تشکیل و به زودی در سه حوزه شهری، ملی و بین المللی کمیسیون هایی متناسب با ماموریت های تعریف شده تشکیل خواهد شد.

لطفی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از موضوعات مهمی که در جلسه دیروز مطرح شد بحث توسعه تجارت و صادرات بود که درصورت امضای توافق نامه جامع هسته ای و هموار شدن مراودات بین المللی متناسب با شرایط جدید ساز و کارهای لازم پیش بینی خواهد شد.

عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران تصریح کرد: موضوع کسب و کار به عنوان یکی از شاخص های توسعه و وظایف مهم اتاق نیز در این جلسه به آن اشاره شد و با توجه به سهم صنعت و معدن در تولید ناخالص ملی پیشنهاد شد تا هر کدام از این صنایع به طور مستقل صاحب کمیسیون شوند.

وی در خاتمه گفت: با توجه به گستردگی فعالیت در 2 بخش صنعت و معدن به صورت تخصصی تر و علمی تر در این حوزه ها فعالیت خواهد شد.





منبع:معدن 24

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها