Background Color:
 
Background Pattern:
Reset
جستجو
اخبار
رشد جزیی صادرات میلگرد ترکیه
 

رشد جزیی صادرات میلگرد ترکیه

چهارشنبه، 23 اردیبهشت 1394 | Article Rating

میزان صادرات میله گرد ترکیه طی سه ماهه اول امسال ٢,١ میلیون تن بود که نسبت به مدت مشابه سال پیش ١.٩ درصد افزایش داشت. صادرات به امریکا و خاور میانه افزایش قابل توجهی داشت و توانست جبران کننده زیان کاهش ارزش لیره در برابر دلار باشد، درحالیکه رقم صادرات به سایر نقاط به دلیل بحرانهای موجود در آنها با کاهش همراه بود. متوسط قیمت فروش میله گرد ترکیه ٤٧٦ دلار در تن فوب بوده است.

میزان صادرات میله گرد ترکیه به امریکا طی سه ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته تقریبا بیشتر از دوبرابر شده به ٣٧٣,٤٠٠ تن رسید. در نتیجه امریکا را به عنوان اولین بازار میله گرد ترک قرار داده است. کشورهای خاورمیانه و افریقای شمالی نیز بازارهای بعدی میله گرد ترک طی این دوره بودند.

به گزارش استیل ایران به نقل از ایفنا، امارات متحده عربی بیشترین واردات میله گرد ترک را طی سه ماهه اول امسال داشته و ٤٠٧,٧٠٦ تن میله گرد از ترکیه خریداری کرده، این در حالی است که میزان واردات یمن ١٩٧.٥٧١ تن اعلام شده است. صادرات میله گرد ترکیه به بازار قدیمی خود یعنی عراق همچنان رقم پایین ٢٠٢.٠٧٨ تن اعلام شده که دلیل این امر جنگ در این منطقه است. صادرات میله گرد ترکیه به کویت نیز ١١٢,٠٢٤  تن اعلام شده که رقم رضایت بخشی است.

دو خریدار اصلی دیگر میله گرد ترکیه عربستان سعودی و مصر هستند که ٩٤,٠٥٠ و ٧١.٤٢٣ تن خرید داشته اند. سایر خریداران این محصول ترکیه طی دوره سه ماهه اول کشورهای برزیل(٥٩.٢٨٤ تن)، پرو(٥٧.٦٦٢ تن)، عمان(٤٥.٥٣٠ تن)، سوریه(٣٨.٩١٢ تن)، اتیوپی(٣١.٣٨٠ تن)، کلمبیا(٢٩.٧٧١ تن)، و لیبی(٢٩.٢٦٨ تن) بوده اند.

تصاویر
  • رشد جزیی صادرات میلگرد ترکیه
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

آخرین خبرها